Tips til butikker/nettbutikk med babyutstyr

vs93

Glad i forumet
Trenger litt tips til butikker/nettbutikker der dem selger rimelig babyutstyr som sengekant,dynetrekk, uro til sengen, vognpose osv.. :)
 
Mimmis.no har salg nå. Og hvis du er medlem av FB-gruppen "Idebank for småbarnsforeldre" så har de et par rabattkoder som bla. spanderer frakten :)

Ellers fant jeg nøytrale, fine sengesett på Jysk i en slik 50,- kurv.

Både KID og Princess har fine sengekanter til 299,-

Både Babyshop og Barnas Hus har innimellom noen skikkelige tilbud på vognposer, bilstoler ol. Meld deg inn på nyhetsbrev eller FB-siden slik at du får beskjed :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Lilleprinsen.no liker jeg :) og jollyroom :)


Februar-14 mamma <3
 
lekmer.no har bra tilbud på noen ting. Har av og til kampanjer med fri frakt også. Fant f.eks. babybjørn vippestol der som var billigere enn alle andre steder, 1049kr med leke:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Som de over har nevnt, jollyroom.no , lilleprinsen.no og lekmer.no I tillegg har jeg handlet på babyshop.no , babybanden.no :)
 
babybanden har jeg ikke sjekket ut enda :)
 
Glemte Babble.no!
De har fysisk butikk, FB-side og nettside. Tror det er en helsesøster og en jordmor som driver. Mange som handler av dem vet jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Glemte Babble.no!
De har fysisk butikk, FB-side og nettside. Tror det er en helsesøster og en jordmor som driver. Mange som handler av dem vet jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum

Den skal jeg sjekke ut :)
 
Kid har jo ofte 30% og 40% avslag på barneutstyr. Ville kjøpt minimalt av det hos de til fullpris :)
 
Ville også fulgt med på finn.no , Kan gjøre mange bra kupp der :)
 
Jeg har gode erfaringer med mimmis.no og lekmer.no. I tillegg liker jeg finn.no og diverse facebookgrupper for kjøp/salg i mitt nærområde. Kan ofte gjøre et kupp :) Har også bestilt bilsete fra kiddies24.de, men tør ikke si om jeg er fornøyd eller ikke før jeg har varen i hånda ;)
 
Back
Topp