TIps til bursdagsgave?

M`sMamma

Forelsket i forumet
Jentungen til broren til samboeren min (haha) fyller 2 år denne uken. Noen som har tips til burdagsgave? Skal også nevnes at vi er gudforeldre til henne [:D]

Hun liker kjøkken og matlaging (har lekekjøkken), dukker og timmy tid iallefall :P

Nina 1981; Hello Kitty er nono:P

ORIGINAL: M`sMamma

Jentungen til broren til samboeren min (haha) fyller 2 år denne uken. Noen som har tips til burdagsgave? Skal også nevnes at vi er gudforeldre til henne [:D]

Little petshop er jo kjempe "pop" hos små jenter nå.. ellers så er jo filmer av div sort alltid en slager :)

Fifi og blomsterbarna da? [:)]

Maaaange gode tips her! Tusen takk alle sammen [:D]  Hadde vi bare hatt Ikea i nærheten, nærmeste er 70 mil unna[:'(]
Men i morgen skal jeg ut på shopping da :D

Jeg er fadder for søskenbarnet mitt på 2 år. Til jul bestilte jeg en bok fra barnas personlige verden. Den ble en STOR hit. [:D]

Jenta mi blir 2 i Mars og hello kitty er super, uansett om jeg vil eller ikke [8D]
ellers er det dukker, dukkeklær, dukkevogn og alt slikt dilldall.. hun elsker også å se i bøker, gjerne om dyr.. [:)] Synger MYE sanger og liksom lager mat [:)]

ORIGINAL: Nataleen

Jeg er fadder for søskenbarnet mitt på 2 år. Til jul bestilte jeg en bok fra barnas personlige verden. Den ble en STOR hit. [:D]

SYND hun har bursdag om få dager, for jeg fant masse fint der! Skal bestille noe uansett tror jeg =p Takk for tips![:D]

ORIGINAL: M`sMamma

ORIGINAL: Nataleen

bare hyggelig
SYND hun har bursdag om få dager, for jeg fant masse fint der! Skal bestille noe uansett tror jeg =p Takk for tips![:D]

ORIGINAL: Gopio

Jenta mi blir 2 i Mars og hello kitty er super, uansett om jeg vil eller ikke [8D]
ellers er det dukker, dukkeklær, dukkevogn og alt slikt dilldall.. hun elsker også å se i bøker, gjerne om dyr.. [:)] Synger MYE sanger og liksom lager mat [:)]

Takk for tips :D  Hun er veldig glad i musikk og sånt også.. Hmm... :)

Back
Topp