Tips til bursdagsgave til 7åring

Noble

Flørter med forumet
Jeg trenger forslag til gave til ei jente som blir 7år :)

Klær er veldig vanskelig å kjøpe, hun bruker strl. 12-14 år i klær, å 37 i sko.. Så syns bare synd i henne når noen gir henne klær, så sjeldent det faktisk passer.. Å så er klærne alltid alt for lang.. å ja ikke bestandig klærne blir langt opp, så hun går å subber i alt for lange klær.. [:(]

Noen som har forslag? [:)]

Hva med puslespill, aktivitetsbøker, bøker, kritt så hun kan tegne på asfalten, cd'er, lydbøker osv? Så slipper man å kjøpe klær som ikke passer i allefall[:)][:)]

Bøker ja! Hun er en racer i å lese! :D
Tro om hun har cdspiller/kassett spiller, tror jeg må høre med mamman. [8D]

jenta vår blir syv i høst, og hun elsker alt som har med pet shop å gjøre. Små dyr med dinglehoder.

Ellers elsker hun sånne perler som man kan lage egne smykker av, og ellers alt av sånne dilleting... perler, glitter, klipp og lime aktivitetsbøker etc [:)]

hvis klær er et problem, men hun likevel er "jentete", hva med å kjøpe noe annet hun kan pynte seg med? Halskjeder, hårstrikk,spenner osv (accessorize har mye fint). Eller hva med ei fin jenteveske?
ellers har du jo fått gode forslag over her også[:)]

Takk for alle tips, tar de med meg på shopping når Noah våkner [8D]

smykker, pet shop, kritt til å tegne på asfalten med, bøker, cd, film med f.eks. hanna montana el.l.???

Kjøpte; bok, film, hanna montana solbriller, plakater til å pynte på rommet med. Litt dill dall å ha i pennalet.. klistremerker, å hello kitty post it lapper. Det får holde [;)]

høres ut som en veldig bra gave!!!

Back
Topp