Tips til bukser? Ikke gravidbukser

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Hei!
Har noen tips til bukser som ikke strammer på magen? Ikke gravidbukser
Er bare 9+2, og ingen mage enda, men utover dagen så blir jo man ganske oppblåst og alt strammer på magen! Blir sprø av mine gamle bukser o_O

Jeg tar også mot tips. Bruker strechy bukse med masse strikk nå, Jane fra Cubus, men de begynner å stramme alt for mye utover kvelden. Merker også at de er litt trangere å få igjen enn tidligere.,

Altså jeg kjøpte en gravidjeans idag. I tillegg har jeg noen i tøy men som er helt ok fra veromoda (only har også lignende) og en sort dressbukse med strikk i liver fra beherska.

Trodde jeg gikk på tidenes bomkjøp i sommer da jeg kjøpte ei dongeribukse som viste seg å bli kjempevid etter første vask, den har vært gull vært nå :joyful: Ellers går det mye i løse turbukser og pysjamas når jeg er hjemme :hilarious:

Jeg har én bukse utenom gravidbukser og tøybukser, som er høy i livet og superstrechy, som jeg kjøpte på Bikbok mener jeg :) Kjøpte den etter forrige fødsel da ingenting passet :P

Jeg bruker poptrash bukser fortiden, og mye genserkjoler, for da kan jeg bare ha svart strømpebukse under ☺️ takler ikke dongeribuksene mine, har ikke brukt dem på 3-4 uker

Back
Topp