Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Har noen tips til bukser som ikke strammer på magen? Ikke gravidbukser
Er bare 9+2, og ingen mage enda, men utover dagen så blir jo man ganske oppblåst og alt strammer på magen! Blir sprø av mine gamle bukser
Jeg tar også mot tips. Bruker strechy bukse med masse strikk nå, Jane fra Cubus, men de begynner å stramme alt for mye utover kvelden. Merker også at de er litt trangere å få igjen enn tidligere.,
Altså jeg kjøpte en gravidjeans idag. I tillegg har jeg noen i tøy men som er helt ok fra veromoda (only har også lignende) og en sort dressbukse med strikk i liver fra beherska.
Trodde jeg gikk på tidenes bomkjøp i sommer da jeg kjøpte ei dongeribukse som viste seg å bli kjempevid etter første vask, den har vært gull vært nå Ellers går det mye i løse turbukser og pysjamas når jeg er hjemme
Jeg har én bukse utenom gravidbukser og tøybukser, som er høy i livet og superstrechy, som jeg kjøpte på Bikbok mener jeg Kjøpte den etter forrige fødsel da ingenting passet
Jeg bruker poptrash bukser fortiden, og mye genserkjoler, for da kan jeg bare ha svart strømpebukse under takler ikke dongeribuksene mine, har ikke brukt dem på 3-4 uker