Tips til brystsalver / kremer

kinemorB

Glad i forumet
Noen som har noen gode råd til gode pleieprodukter når det kommer til amming og brystvorter? :)

forrige baby spiste meg bokstavelig talt opp:/ vil være godt forberedt denne runden:)

Ja:-) hatt to brystbetennelser, så jeg har prøvd det meste. Koker vann og har i salt, så bare dypper man brystvortene ned i noen min. Hjelper veldig mot smerter :-)

Ja:) hatt to brystbetennelser, så jeg har prøvd det meste. Koker vann og har i salt, så bare dypper man brystvortene ned i noen min. Hjelper veldig mot smerter :)

fungerer det som gromiddel også da?

Jeg liker faktisk bepanthen salve 30g. Billig og bruksanvennelig til mye!:)
Den kan du bruke etter hvert bleieskift, smøre på brystvortene etter amming, til pleie av irritert og tørr hud.Den er også lindrende på såre brystvorter og gjør at ammeinnlegget sitter bedre:D

Brukte Danatek brystvortekrem sist. Funket greit mot sårheten, men hjalp ikke så mye mot tørrheten (jeg har mye eksem så får fort veldig tørr hud).
Vet mange som sverger til Lanolin. Den er veldig fet - ja, det er jo ullfett - så tenkte jeg skulle prøve den denne gangen ;)

Eneste som funket for meg sist var purelan :) og jeg prøvde mye forsjellig hehehe

Jeg liker faktisk bepanthen salve 30g. Billig og bruksanvennelig til mye!:)
Den kan du bruke etter hvert bleieskift, smøre på brystvortene etter amming, til pleie av irritert og tørr hud.Den er også lindrende på såre brystvorter og gjør at ammeinnlegget sitter bedre:D
signerer her, en god alt mulig salve :-)

Back
Topp