Tips til bra toriske linser?

Det er linser for de som har skjeve hornhinner :)
Aha... Jeg har skjeve hornhinner. Prøvde noen sånne (toriske) men synes ikke det var noe særlig. Samme med briller. Klarer ikke de som er for skjeve hornhinner, så klarer meg med litt redusert skarpsyn. ;) Da kan jeg ikke være noe til hjelp gitt. :)

Aha... Jeg har skjeve hornhinner. Prøvde noen sånne (toriske) men synes ikke det var noe særlig. Samme med briller. Klarer ikke de som er for skjeve hornhinner, så klarer meg med litt redusert skarpsyn. ;) Da kan jeg ikke være noe til hjelp gitt. :)

Jeg har ikke veldig skjeve hornhinner. Men har briller for å regulere det og når jeg da har brukt linsene mine som ikke har regulert det har jeg fått litt vondt i hodet. Men det kan være pga styrken har gått opp så styrken på linsene var ikke helt riktig heller. :) takk for tips allikevel

Jeg har noen via Brilleland...vet ikke hva de heter...betaler bare på avtalegiro for dagslinsene og får de i posten..de er veldig behagelige...du får også to synstester inkludert i året, og får rabatt på briller...de anbefaler å bruke briller på kveldstid som avlastning for øynene

c39c9607ff94ed2071ddb5c74e99307a

Jeg har brukt av dette merket i ca ti år og er veldig fornøyd :-)
Jeg bruker tredvedagerslinser og har toriske på det ene øyet.

Jeg bruker Dailies Toric.. Kjøper gjennom Lensway. Litt uvant i starten, men jeg ble fort vant til de :)

Jeg bruker vanlig linser, men øker 0,25-0.5 i styrke for å kompensere for skjeve hornhinner

Hvor skjeve hornhinner har dere som bruker linser? Jeg har veldig skjeve hornhinner og alt av linser faller ut av øynene eller gjør vondt.
Jeg trives ikke med briller, så bruker det kun når jeg MÅ.
Går mye med hodepine pga dette..

Back
Topp