Her har jentungen vært tørr siden september... [:D]
Bruker fortsatt bleie på natta, noe jeg syns kanskje er på tide å slutte med...
Så lurer på om dere har noen tips om hva vi kan gjøre for å klare å slutte??
Er jo alltid tiss i dem...
Hun tisser før hun legger seg, og tisser med en gang hun våkner...
I natt kom hun inn til oss og fortalte at hun hadde tisset igjennom bleia.. (bleia hadde ligget litt skeivt på...) Tok hun med på do hvor hun tissa, fikk ny bleie og la seg igjen.. Hun vekket meg 08.15 for da måtte hun på do igjen... Vi gikk på do, tisset, og da var bleia tørr. Så tok på henne truse, vi skulle jo ikke sove mer bare kose senga :)
kl 09.30 går hun ned på gulvet og sier at hun må på do, så jeg begynner å reise meg.. men da tisser hun utover hele gulvet![&:] Å det var ikke en liten dam for å si det sånn!
Så skjønner ikke hva vi skal gjøre for å bli kvitt den bleia altså!![&:]
Noen tips??? Vurderer å bare la være å ha på bleia i noen dager, så kjenner hun kanskje igjen når hun må tisse... etter å ha tisset seg ut noen ganger ja... men vet ikke jeg gitt...
Bruker fortsatt bleie på natta, noe jeg syns kanskje er på tide å slutte med...
Så lurer på om dere har noen tips om hva vi kan gjøre for å klare å slutte??
Er jo alltid tiss i dem...
Hun tisser før hun legger seg, og tisser med en gang hun våkner...
I natt kom hun inn til oss og fortalte at hun hadde tisset igjennom bleia.. (bleia hadde ligget litt skeivt på...) Tok hun med på do hvor hun tissa, fikk ny bleie og la seg igjen.. Hun vekket meg 08.15 for da måtte hun på do igjen... Vi gikk på do, tisset, og da var bleia tørr. Så tok på henne truse, vi skulle jo ikke sove mer bare kose senga :)
kl 09.30 går hun ned på gulvet og sier at hun må på do, så jeg begynner å reise meg.. men da tisser hun utover hele gulvet![&:] Å det var ikke en liten dam for å si det sånn!
Så skjønner ikke hva vi skal gjøre for å bli kvitt den bleia altså!![&:]
Noen tips??? Vurderer å bare la være å ha på bleia i noen dager, så kjenner hun kanskje igjen når hun må tisse... etter å ha tisset seg ut noen ganger ja... men vet ikke jeg gitt...