Tips til billigere bokstaver til Scrapp

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
På f.eks lekebutikker har de ofte bokstavsjablonger..

I dag har jeg handlet "Diddl"-sjablong for 29,90 (eller iallefall rett under 30kr)

ORIGINAL: ~Fiorelina~

I dag har jeg handlet "Diddl"-sjablong for 29,90 (eller iallefall rett under 30kr)

ikke dumt...kan få litt annen stil på frihåndsbokstavene da.... fin tråd, legger inn mine tips fra den andre tråden her, så kanskje flere har noen "gjerrigknark" tips?[:D][:D][:D][:D]

Tips forresten: Jeg lager mye bokstaver i word (word art og sånn) og speilvender de. printer de ut (huskt syrefritt da) og skjærer ut med hobbykniv. da får du formen men ikke printet på bokstaven....siden den er speilvendt. Og så er det tøft å skjære ut bokstaver på frihånd fra bilderester...viss du skjærer ut en del av bildet og skal kaste resten. da matcher fargene sida også. For det går jo så masse bokstaver jeg går tom så fort.

ORIGINAL: FrøkenFlode

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ikke dumt...kan få litt annen stil på frihåndsbokstavene da.... fin tråd, legger inn mine tips fra den andre tråden her, så kanskje flere har noen "gjerrigknark" tips?[:D][:D][:D][:D]

Tips forresten: Jeg lager mye bokstaver i word (word art og sånn) og speilvender de. printer de ut (huskt syrefritt da[:D]) og skjærer ut med hobbykniv. da får du formen men ikke printet på bokstaven....siden den er speilvendt. Og så er det tøft å skjære ut bokstaver på frihånd fra bilderester...viss du skjærer ut en del av bildet og skal kaste resten. da matcher fargene sida også. For det går jo så masse bokstaver jeg går tom så fort.

Genialt bra tips!![:D][:D][:D]  Skal huske det med bilderestene[:D][:D][:D]

(syrefritt papir er det lite av hos oss - for hobbybutikken ble nedlagt (kommer heldigvis ny i oktober)[;)])

Hvordan speilvender jeg i word??

ORIGINAL: tullmusa

Hvordan speilvender jeg i word??

må tenke....hmm...i word art verktøylinja er det en knapp...hmmm..jo:
skriv i word art, merk teksten, trykk tegne og velg roter/vend og velg vend vannrett. så speilvendes den!!!

Okei, skal teste det NUH!![;)]

Buhuu!! Finner ikke nå tegne-knapp.. var inne på alle knappene og fant ingenting.. [>:]
Det er i den lille wordart-boksen du mener? Den som popper opp når jeg markerer teksten?

Åhh!! Fikk til nå!![:D]

Back
Topp