tips til bil til å ha 2 barneseter i?

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
har nå vw touran, men etter å ha testa så er det nesten ikke kjørendes med bakovervent sete bak førersetet... så vi har begynt å tenke litt på bilbytte, og lurer på om noen her vet om en bil med god plass når setene er bakovervendt?

Det tror jeg er svært få biler.. da må man kanskje skaffe seg en Chrysler voyager eller en annen svær bil. 7 seter med skyvedører eller lignende :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Vi har Mercedes e-klasse. Veldig god plass, men hva med å kjøpe et mindre sete?

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Vi har Mercedes e-klasse. Veldig god plass, men hva med å kjøpe et mindre sete?

har akkuat kjøpt nytt sete, izi kid... bakovervendt. det er mindre enn det vi hadde.. men ser etter en 7 seter touran nå.. så kan vi plassere litt anderledes, hun er jo nærmere to år når mini kommer, så da kan jo hun sitte baki eller noe... får reise og se og teste ut.. =)

har akkuat kjøpt nytt sete, izi kid... bakovervendt. det er mindre enn det vi hadde.. men ser etter en 7 seter touran nå.. så kan vi plassere litt anderledes, hun er jo nærmere to år når mini kommer, så da kan jo hun sitte baki eller noe... får reise og se og teste ut.. =)

Ja ok. Men besafe sine seter "ruver" veldig. tenkte det var billigere å kjøpe nytt sete enn å kjøpe ny bil :s

Vi tenker også på å bytte bil. Øverst på lista står en Skoda superb. Fasinerende god plass mtp bakovervendte seter.

Termin 1.februar 2014

BMW 5-serie er god plass i, og mannen meinte at VW passat var det også god plass i :-)

Vi har BMW 3-serie og den er det for liten plass i til to bakovervendte i. Går greit med meg, men ikkje mannen som er lenger :-)

Vi har Passat og sønnen sitter bakovervendt. Passasjeren formann må sitte med beina helt oppi dashbordet og kan ikke legge sete noe særlig bakover.. Så vi skal bytte bil.

Vi har Passat og sønnen sitter bakovervendt. Passasjeren formann må sitte med beina helt oppi dashbordet og kan ikke legge sete noe særlig bakover.. Så vi skal bytte bil.
Grotte feil... Hehehehehe.. Skulle være til neste innlegg :-)

D nytta ihvertfall ikke med en annen bil av touran! Kan ikke ha isofix bak, og det vil jeg helst ha... Fikk kinamat på veien da ihvertfall... Så en caravelle på veien.. Nesten så det frista å få det, så kan de sitte både her og der... :)

BMW 5-serie er god plass i, og mannen meinte at VW passat var det også god plass i :)

Vi har BMW 3-serie og den er det for liten plass i til to bakovervendte i. Går greit med meg, men ikkje mannen som er lenger :)

Vi har passat,og det er langt ifra god plass.Det går greit for meg på passasjersiden,men skulle vi hatt det bak førersete må man være kortbeint,like å sitte helt rett i ryggen,og oppi rattet.Så nei,ikke god plass.Vi vurderer å bytte til skoda sub.

Ford Mondeo og Scoda Superb er vel de bilene i den klassen med best bakseteplass..
Vi har Mondeo og Mercedes R-klasse og har god plass i begge selv om R-klassen har overlegen bedre plass enn Mondeo (og helt annen pris også)..

På "mobben"

Vi har passat,og det er langt ifra god plass.Det går greit for meg på passasjersiden,men skulle vi hatt det bak førersete må man være kortbeint,like å sitte helt rett i ryggen,og oppi rattet.Så nei,ikke god plass.Vi vurderer å bytte til skoda sub.

Nei, då har nok mannen fått feil info :-) Er meir som 3-serien vår då.
Vi satser på å ha plass til babysete bak føreren og så får vi heller ta problemet når vi må kjøpe større sete til babyen. Då er storesøster ca 4 år.

Hva med å ha ett av setene i midten? ER ikke sikkert dere trenger å kjøpe ny bil?

har nå vw touran, men etter å ha testa så er det nesten ikke kjørendes med bakovervent sete bak førersetet... så vi har begynt å tenke litt på bilbytte, og lurer på om noen her vet om en bil med god plass når setene er bakovervendt?

Vi har også touran og det har gått helt fint med 2 barneseter. Nå må vi se hvordan det blir å plassere 3. Vi har 7 seter, men bruker sjelden de to bakerste.

Back
Topp