Tips til benk å ha på trappa? *fant*

OH RLY?

Forumet er livet
Gurimalla trappa mi er et sørgelig sørgelig kapittel!

Har ikke noe bilde akkurat nå, men raskt tegnet så er den slik:

oookei, blei stort da... men her ser dere ovenfra. det er tak over trappeinngangen som da er hustaket liksom. så er det gule vegger og hvit ytterdør/boddør. Tenker det er 80-85cm bredt. Altså inngangspartiet er innfelt i huset da om dere skjønner[8D]

Akkurat nå står det to sorte lykter og en stygg rotweilerfigur med velkommenskilt i munnen som jeg har fått av mamma fordi hu syntes den var nydelig og tenkte på meg.....(oh may gad)

Planen er å få tak i en benk å ha ved døra, ha et langhåret saueskinn på med noen puter. Har mest lyst på drivvedseffekt på den benken, men ikke noe krise om det er anderledes heller i grunn... MEN jeg lurer da på om noen har noen linker til fine benker som ikke koster 5000kr til meg? for jeg er tydeligvis elendig til å finne dem selv....

Noen tips til hva jeg kan pynte med der ute?

[hr]fant denne på plantasjen

trenger ikke noe mer avansert, 599 for hvit, 499 for natur. så da kan jeg kjøpe natur å lakkere med sånn drivvedlakk, hurra!

ingen meninger vettu[8D]

Hva med denne? Var en som la ut link her for noen dager siden,
http://www.jula.no/hagebenk-i-tre-131790

ORIGINAL: Mistik

Hva med denne? Var en som la ut link her for noen dager siden,
http://www.jula.no/hagebenk-i-tre-131790

oi den va fine!!
babymia den va fine den du o handla deg!

eg har faktisk handla meg benk eg o idag....saannein md staal paa siaa i groent staal , og treverk resten.
har spraya det groenna, og malt treverket blaatt :) ska legga ut bilde naar eg e ferige :)

har ikke kjøpt den på plantasjen enda, så tror sannelig jeg kjører innom Jula heller for den var jo perfekt!!!! tusen takk for påminnelsen Mistik, hadde helt glemt at den var nevnt her jeg, senil som jeg er!!!

ja var helt genialt! er butikkene åpne i morgen?[8D]

uhmmm i dont know...bor i skottland hehe....men e d noke spesielle dagar naa da?utenom 17 mai?
her e d jo aapent alltid..saa blitt for vante md d:P

de var visst stengte ja, skjønte jo egentlig det da men jeg vil shoppeeeeeee!!!!! *furte*

er himmelfjerten i morgen[;)]
jeg og har lyst å prøve å bo i england....liker nye ting...

uhmm eg e paa vei t norge :)
bare me faar solgt.....
greit aa proeva ,borte bra men hjemme best:P savne venner og familie ,saa glede meg ihjeeel t aa komma him!
flott land detta altsaa,men kjenne eg vil at litlaa ska voksa opp i norge..litt tryggare foele eg...

og snakk om shopping...d blir for mye av d her...shopaholic eg naa...hihi

Back
Topp