Tips til barnevogn?

Jaja

Gift med forumet
Jeg lurer på om det er noen som har godt tips til barnevogn som er lett og god å trille? Og gjerne som kan brukes både som bagvogn og sportsvogn.

Jeg elsker emmaljunga city cross :)

Jeg er veldig fornøyd med Brio Go :) den er lett å legge sammen og lett å trille. Tar ikke så altfor stor plass i bil. Sportsdelen kan brukes begge veier :)

Hei. Flytta denne til vårt forum for Barneutstyr og Mammautstyr :-)

city cross er god, men tar en del plass. Babyjogger city elite er lettere, og tar mye mindre plass i bil og gang. Men på den får du ikke sportsdelen mot deg. Viktig å tenke på hvor du skal bruke den mest :)

Bumbleride indie eller baby jogger city elite

Emmajunga edge duo med 16" hjul. Super lett og ble overrasket over at den er lettere enn vår forrige vogn brio smile.

Hadde emmaljunga edge duo til første for tre år siden. Likte det tradisjonelle utseende de har, men gikk for fornuften nå og kjøpte bugaboo buffalo. Utrolig god og lett og trille og pakke sammen!

Vi har bestilt emmaljunga mondial deluxe med de største hjulene. Spent på den. Virker veldig lett å trille!
Ja har den selv i edge og er kjempe fornøyd med de store hjulene. Er mye bedre plass under den til varer enn mange andre. Den har stålbrett under så den tåler ganske mye vekt. Hadde brio smile før og hatet det at man måtte tenke over hva man kunne kjøpe på butikken og måtte ta bilen enkelte dager når vi bor 5 min i gå avstand fra butikken. Har det svingbare understellet også men liker det med de store hjul best. Den svingbare er faktisk tyngre å trille tur med.

Elsker brio go vogna vår, lett og enkel å håndtere! Har også emmaljunga mondial, og den er mye tyngre. Mannen liker best emmaljungaen da...

Elsker brio go vogna vår, lett og enkel å håndtere! Har også emmaljunga mondial, og den er mye tyngre. Mannen liker best emmaljungaen da...

Har også brio go og angrer ikke et sekund på at jeg valgte den. Kjempegod å trille! Og lett å slå sammen.

Bumbleride indie, tilbud på babycare.no nå til 4500kr med bag. Et kupp!

Jeg elsker emmaljunga edge vognen :D den er fantastisk til alt jeg bruker den til ihvertfall :)

Emmaljunga Super Nitro.
Det beste av begge verdener. Svingbare hjul som er store og kan låses og dermed fungerer kjempebra på all slags terreng :)

Back
Topp