Tips til barnevogn, reise

alexalo

Flørter med forumet
Hei,
Vi har tenkt oss på ferie i mai :) Da er jenta 5 mnd så da føler jeg meg litt tryggere til å reise sørover med henne. Vi har emmaljunga edge duo vognen som jeg synes blir for knotete og stor å reise med og lurer på om noen av dere har tips til reisebarne vogner. En som ikke er for stor og er lett å slå sammen og som fint kan trilles med i spanias smågater.
SHun må vel fortsatt ligge i en bag? for har sett traller men det er vel for de litt eldre barna?

HHilsen N00b førstegangs mamma :) 

Med første var vi i USA da hun var 7 mnd :) Da kjøpte vi en Maclaren quest som ventet på oss hos familie der. Det er en trille, men det er mulig å legge ned ryggen på den endel. Bygde i tillegg opp litt med lammeskinn for å lage liggestilling og lunere vogn for henne.

Var ikke optimalt, men hun sov godt i den :) Den er veldig lett da, og kjekk og ha med seg.....

Du kan godt ha en trille, så lenge den kan legges helt ned. Storebror vokste ut av bagen da han var fire måneder, så vi brukte sportsdelen fra da. Har TFK joggster twist, og den kan legges nesten helt ned... God tur:)

Back
Topp