Tips til barnevogn med litt grove hjul?

Lotta915

Glad i forumet
Bor landlig med mye bakker og grusvei hele veien så mars baby, trenger en vogn som ikke blir for tung å trille, men likevel har ganske grove hjul.
Tips?

Har skjønt at babyjogger city elite skal være helt genial på alle mulige forhold. Eneste minuset er at sportsdelen ikke kan vendes, som egentlig er det som var avgjørende for oss at dette heller blir en vogn vi skaffer oss når det er tid for barnehage :)

Har skjønt at babyjogger city elite skal være helt genial på alle mulige forhold. Eneste minuset er at sportsdelen ikke kan vendes, som egentlig er det som var avgjørende for oss at dette heller blir en vogn vi skaffer oss når det er tid for barnehage :)

Jeg har den til 2-åringen. Enig i at den er super å trille på alle underlag, men et stort minus at den ikke kan snues på sportsdelen. Jeg ville ikke kjøpt denne vogna igjen..

68fc1bef3ff872863ea3f2bbd1d2c088.jpg

Jeg har Brio kombi, syntes den er veldig grei til terreng:) har og sportsdel som kan snus[emoji5]

68fc1bef3ff872863ea3f2bbd1d2c088.jpg

Jeg har Brio kombi, syntes den er veldig grei til terreng:) har og sportsdel som kan snus[emoji5]
Denne har jeg også. Super til grus og traktorvei. Veldig fornøyd. Lett å løfte inn og ut av bilen er den også. Men frykter vi må ha en ny søskenvogn da det blir 14 mnd mellom nr 2 og nr 3

Da vet jeg hva vi skal kikke på går på finn jeg da, handler heller brukt enn nytt. Alt ser jo som regel like fint ut

Back
Topp