Tips til barnehagestart?

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Noen som har tips til barnehagestart? Gutten vår er den første, så alt er nytt:) Barnehage blir en stor milepæl, både for liten og stor:) noen som har noen tips? Uansett hva? Utstyr? Noe en burde vite? Egentlig alt?:) jeg har jo en liten formening om ulike ting, men syntes det er fint å få tips og høre andres erfaringer eller meninger


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Jeg har mange tips, men noe av det viktigste er at barnet har med seg ett tilknytningsobjekt f.eks en koseklut:) i tillegg er det viktig at DU viser til barnet ditt at barnehagen er et positivt og trygt sted å være:) dersom du er utrygg, spesielt når barnet skal være alene i bhg første gangen, må du vise at det er greit:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har mange tips, men noe av det viktigste er at barnet har med seg ett tilknytningsobjekt f.eks en koseklut:) i tillegg er det viktig at DU viser til barnet ditt at barnehagen er et positivt og trygt sted å være:) dersom du er utrygg, spesielt når barnet skal være alene i bhg første gangen, må du vise at det er greit:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk:) Kosekluten og smokker må nok bli med:) hovedsakelig til søvn antar jeg, men kosekluten er vell fin å ha med seg i starten ellers og kanskje?:)



Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Ja det blir en god trygghet for barnet ditt:) eller om barnet ditt har en bamse eller noe annet som betyr mye:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp