Tips til bakseteunderholdning for unger på 2 og 4

Loop

Betatt av forumet
Har en laaaaang biltur foran oss i morgen [&:]

vi hører på lydbok.. [:)]
har vurdert dvdspiller mange ganger, men klarer oss fint med en cd, litt kjeks og et nytt blad..

Pastiller, juicebokser, nye småleker, nye bøker, DVD...
Vente så lenge som mulig, og gi litt etter litt.[:)]

99.999 bottles of beer..[X(]

Jeg var på lang biltur med mine på samme alder i mars. Vi kjørte 10-12 timer på en dag, og det gikk kjempefint. Mine er vant til å kjøre bil, og har aldri vært bilsyke. Jeg hadde med masse oppskåret frukt, vann og mini-weeties (små rugkjeks som brukes til frokost.) Også bøker, yndlingsleker og bamser. Vi stoppet og kjøpte noe småtteri på vegen, det holdt dem beskjeftiget i timesvis. Hadde en lang stopp, hvor de fikk leke og slite seg litt ut, slik at de sov en god stund etterpå. Også flere småstopper, for å se på spennende ting på vegen. F eks statuer av hester, kyr, og andre spennende ting.
Har ikke dvd i bilen, de har aldri spurt etter det. Tror ikke de tenker på det som en mulighet å se film i bilen:)
Her om dagen spurte StoreBror om vi ikke skulle kjøre langt, langt, langt opp til Mormor og Beste[:D]

Vi har DVD spiller som vi bruker på våre lange bilturer. Likte lydbok tipset til Dollface - det tror jeg vi skal prøve oss på [;)])
Også har vi leker, kosebamse, masse frukt, skiver og vann [:D]
Vi har også en del stopp, og da får han løpe rundt.

Back
Topp