Tips til badrbalje

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som vet om noen gode badebaljer? :)

Vi har den fra Stokke :) fornøyd! Veldig praktisk å kunne legge den sammen. Da er den lett å gjemme bort.

Også gått for den fra Stokke. Greit å skjule når den ikke er i bruk :happy:

Vi har den fra Stokke :) fornøyd! Veldig praktisk å kunne legge den sammen. Da er den lett å gjemme bort.

Også gått for den fra Stokke. Greit å skjule når den ikke er i bruk :happy:

Sett mye på den, men så leste jeg at den var veldig dårlig mht til å bruke olje i vannet. Har dere prøvd det? :) var visst vanskelig å rengjøre da!

Vi har også kjøpt Stokke sin. Har ikke prøvd den, men olje er jo ikke så vanskelig å vaske vekk ellers så går sikkert fint :)

Tipser om at til stokke sin kan man kjøpe propp som endrer farge etter temperatur

Sett mye på den, men så leste jeg at den var veldig dårlig mht til å bruke olje i vannet. Har dere prøvd det? :) var visst vanskelig å rengjøre da!
Hva mener du? Brukt olje hele tiden med første. Den viser nesten ingen tegn til å være brukt nå 3 år etter.

Hva mener du? Brukt olje hele tiden med første. Den viser nesten ingen tegn til å være brukt nå 3 år etter.

Så bra! Nei, bare leste fra mange steder at stokke ikke tålte olje, og ble ekkel på sidene. At man ikke fikk rengjort det igjen! Derfor jeg lurte på flere erfaringer rundt det :)

Vi har stokke sin sammenleggbare badebalje. Vært veldig fornøyd med den. Kjøpte den til junior som er nesten 5 år, bruker olje nesten hver gang han bader. Kommer til å bruke den til kommende lillesøster også, den har holdt seg helt fint :)

Her bruker vi en skittentøys korg fra IKEA, her to eldste har største boksen fra IKEA :) fungerer som en drøm ^_^

Takk for svar alle! Da blir det nok stokke :joyful:

Så bra! Nei, bare leste fra mange steder at stokke ikke tålte olje, og ble ekkel på sidene. At man ikke fikk rengjort det igjen! Derfor jeg lurte på flere erfaringer rundt det :)
Aaah, skjønner! Nei, ikke lagt merke til. Skyller i varmtvann etter bading.
Vår blir fortsatt brukt, og vi har straks en 3åring på 100cm :nailbiting:

Hmmm, det har jeg faktisk aldri tenkt over. Vasket den etter hver bruk, og ser like fin ut ennå isåfall :p

Vi hadde Stokke Flexibath sist, syns den var veldig grei. Solgte den når storesøster ble 2 - 3 år. Har største baljen til Europris, den går akkurat inn i dusjen. Tenker å bare bruke samme til lillesøster, har kjøpt seperat nyfødtstøtte med sugekopper.

Vi hadde Stokke Flexibath sist, syns den var veldig grei. Solgte den når storesøster ble 2 - 3 år. Har største baljen til Europris, den går akkurat inn i dusjen. Tenker å bare bruke samme til lillesøster, har kjøpt seperat nyfødtstøtte med sugekopper.
Har kjøpt Stokke flexi sin, men ikke med nyfødt tillegg! Gleder meg til å ta i bruk når mirakelet ankommer i hus!

Har Stokke sin, bruker bare olje til gutten vår. Ikke noe problem med det :)

Back
Topp