Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har den fra Stokke fornøyd! Veldig praktisk å kunne legge den sammen. Da er den lett å gjemme bort.
Også gått for den fra Stokke. Greit å skjule når den ikke er i bruk
Hva mener du? Brukt olje hele tiden med første. Den viser nesten ingen tegn til å være brukt nå 3 år etter.Sett mye på den, men så leste jeg at den var veldig dårlig mht til å bruke olje i vannet. Har dere prøvd det? var visst vanskelig å rengjøre da!
Hva mener du? Brukt olje hele tiden med første. Den viser nesten ingen tegn til å være brukt nå 3 år etter.
Aaah, skjønner! Nei, ikke lagt merke til. Skyller i varmtvann etter bading.Så bra! Nei, bare leste fra mange steder at stokke ikke tålte olje, og ble ekkel på sidene. At man ikke fikk rengjort det igjen! Derfor jeg lurte på flere erfaringer rundt det
Hmmm, det har jeg faktisk aldri tenkt over. Vasket den etter hver bruk, og ser like fin ut ennå isåfallSett mye på den, men så leste jeg at den var veldig dårlig mht til å bruke olje i vannet. Har dere prøvd det? var visst vanskelig å rengjøre da!
Har kjøpt Stokke flexi sin, men ikke med nyfødt tillegg! Gleder meg til å ta i bruk når mirakelet ankommer i hus!Vi hadde Stokke Flexibath sist, syns den var veldig grei. Solgte den når storesøster ble 2 - 3 år. Har største baljen til Europris, den går akkurat inn i dusjen. Tenker å bare bruke samme til lillesøster, har kjøpt seperat nyfødtstøtte med sugekopper.