tips til babyshower

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Jeg er fryktelig dårlig på å være kreativ, men nå har jeg altså tatt på meg ansvaret for å ordne med en babyshower.

gi meg noen gode tips til nettsider som selger artig stæsj, og kanskje noen ideer til bleiekake. Den vordende mammaen venter en gutt:)

Eg lagde bleiekake til ei venninne for nokre år sidan. Då valgte eg a la denne, men bytta ut nokre bleier med babyolje, lotion, shampoo og slike ting. Kjøpte også en smokk og en koseklut. ImageUploadedByBV Forum1472037091.541526.jpg

Takk for tips. Ho jeg skal arrangere for er ikke så glad i blått, men er vanskelig å finne ting som er grønt f.eks. Tips?
Grønt er vel vanskelig. Vil tru at det kanskje er bedre å finne gult? Du får Google litt :) treng ikkje så store blå ting heller kanskje. For eks bleiekake kan du jo ha kvitt band eller noke. Om du lager det da ;)

Grønt er vel vanskelig. Vil tru at det kanskje er bedre å finne gult? Du får Google litt :) treng ikkje så store blå ting heller kanskje. For eks bleiekake kan du jo ha kvitt band eller noke. Om du lager det da ;)
Skal ta en tur på panduro, det har de kanskje noe jeg kan bruke. Skal lage bleiekake, skal prøve å finne grønn cellofan, søstra mi hadde rosa til meg, så kan jo håpe jeg finner noe.

Skal ta en tur på panduro, det har de kanskje noe jeg kan bruke. Skal lage bleiekake, skal prøve å finne grønn cellofan, søstra mi hadde rosa til meg, så kan jo håpe jeg finner noe.
Eg kjøpte gjennomsiktig band med hjerte på hos panduro for nokre år sidan. Dei var ikkje så breie, men fine. Brukt til annet formål men..

ImageUploadedByBV Forum1472217906.682869.jpg
Jeg lagde denne til ei venninne for noen uker siden. Hun vet ikke kjønnet, så gikk for enkle farger :)
Er oppskrift fra Tonerose sin blogg, bleiesykkel :)

Kan også være gøy å kjøp inn garn eller noe lignende, så kan dere ha en konkurranse der dere prøver å finne ut hvor stor magen til den vordende moren er :)

Vi pleier ofte ha tapas og gaver på babyshower.

Her er en bleiekake som er laget til ei jente

ImageUploadedByBV Forum1473606448.099380.jpg

En måte og tilberede frukt på.

ImageUploadedByBV Forum1473606476.879727.jpg

Også har denne siden mange tips.
http://www.baby-shower.no

Back
Topp