Tips til artige leker?

Villemoen

Forumet er livet
Gjerne med bilde?
merker at ho har behov for nye, meir utfordrande leker her i huset..

Nåken som har tips til morsomme, gjerne lærerike leiker?

Bellino sitt baby-piano er knall kjekt [:)] Men jeg finner ikke bilde? Hmm, det er bilder av forskjellige dyr på tagnentene som er i tøy, lager dyrelyde, spiller sanger av seg selv og lyser og babyen kan trykke på forskjellige toner [:)]

Utrolig hva en værstasjon med blinkende lys kan gjøre sier nå jeg[8D]

Snuppen har denne boka (på norsk [8D]) Den synger sanger og blinker, han elsker den!

so mangen artig leker dere hadde[:D]

ORIGINAL: nette2010

Vi fikk anbefalt en sånn ball med lys og musikk som beveger seg på gulvet, men gud fader snuppa hvor redd hun er den! HYLSKRIKER og viker unna ballen..
Så det kjøpet var bortkastet :p

Ella har også den ballen - hun digger den [:D][:D][:D]

ORIGINAL: linnine

Snuppen har denne boka (på norsk [8D]) Den synger sanger og blinker, han elsker den!

Ella også!
Hun danser til den [:)][:D][:)]

ORIGINAL: Puki

ORIGINAL: nette2010

Vi fikk anbefalt en sånn ball med lys og musikk som beveger seg på gulvet, men gud fader snuppa hvor redd hun er den! HYLSKRIKER og viker unna ballen..
Så det kjøpet var bortkastet :p

Ella har også den ballen - hun digger den [:D][:D][:D]

Elias elsker den også [:D]

Stakkar Ylva[:-]Hun har et puslespill som hun spiser litt på og ellers bare sånn biler og tog og sånt etter storebror hun.Hehe!
Men hun synes det er kjempestas[:D]Takk for tips ihværtfall[;)]

ORIGINAL: Puki

ORIGINAL: linnine

Ella også!
Hun danser til den [:)][:D][:)]

Jaaaa snuppen og! Rister på føttene sine i takt med musikken[:)]

Vi har kjøpte en giraff da eldstemann var rundt 8 mnd. En som man kan reise seg opp til og som man kan putte ball inni og sånn. Den har alltid vært kjempe populær. Denne :

Fikk den til 299 tror jeg ?? på toys'r us eller ekstra leker.. husker ikke helt, men var hvertfall ikke så ille pris [:D]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Vi har kjøpte en giraff da eldstemann var rundt 8 mnd. En som man kan reise seg opp til og som man kan putte ball inni og sånn. Den har alltid vært kjempe populær. Denne :

Fikk den til 299 tror jeg ?? på toys'r us eller ekstra leker.. husker ikke helt, men var hvertfall ikke så ille pris [:D]

Åh, den var fin! Håååper det var extraleker, for det har vi her.

Den slitsomme hunden til storesøster er en hit her for tiden... Sukk! Var så deilig å pakke den vekk første gang. Nå er det på an igjen[;)] Og jeg synger på de elendige sangene døgnet rundt...

Stakkars Lille Putten min. Her går det i kjele og tresleiv [8D]   Men mange fine og artige leker. vi må vel kanskje en liten tur på Toy`s r 

Tupperware sin putteboks. Han får jo ikke bitene inni riktig hull da, men de er visst veldig gode på smak, samt akkurat passe store til å lage bråk med, samt at selve boksen har flotte håndtak slik at den kan denges i gulvet med full makt!!!!!

Back
Topp