Tips til alkofritt/produkter som ser like ut

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Ville bare tipse om at Mionetto Prosecco og Mack Lett Eplecider har NØYAKTIG samme farge. Lurte venninna mi med det gjennom hele 17. mai igår. I tillegg har den alkoholfrie rødvinen Edenvale nøyaktig samme farge som Alta Corte. Dessuten er Edenvale en av de bedre alkoholfrie røde jeg har smak- jeg klarer faktisk opptil flere glass, den er ikke så sur og besk som mange andre.

Og Richard Juhlin Blanc de blancs var veeldig god for de som liker frisk, fruktlig og musserende vin. Den smakte nesten identisk til vanlig musserende. «Ulempen» med alkoholfri drikke er at det ofte er veldig tydelig skrevet på flaskene. Denne var litt mer anonym, jeg skrapte bare bort det jeg ville skjule og rufset til papiret litt. :happy:

Kjøpte en til rosévin, men har ikke smakt enda. Den hadde veldig tydelig 0,0% alkohol og «alkoholfri» merket på den. Så den har mye oppskrapt der :hilarious::hilarious: Håper ingen merker det!

Og Richard Juhlin Blanc de blancs var veeldig god for de som liker frisk, fruktlig og musserende vin. Den smakte nesten identisk til vanlig musserende. «Ulempen» med alkoholfri drikke er at det ofte er veldig tydelig skrevet på flaskene. Denne var litt mer anonym, jeg skrapte bare bort det jeg ville skjule og rufset til papiret litt. :happy:

Kjøpte en til rosévin, men har ikke smakt enda. Den hadde veldig tydelig 0,0% alkohol og «alkoholfri» merket på den. Så den har mye oppskrapt der :hilarious::hilarious: Håper ingen merker det!
Husk at det går an å bytte etikett- bare legg den i litt zalo-vann, og dra den forsiktig av. Må se an etikettene litt da- ikke alle det går med. Går også an å lage "egen" etikett og sette over- jeg har ofte laget bursdagsetikett på flasker jeg har gitt folk, og det kan man jo fake til seg selv og ;)

Slike etiketter: https://www.smartphoto.no/fotogaver/flaskeetikett

Kan jo lage selv, må ikke bruke penger på å bestille.

Husk at det går an å bytte etikett- bare legg den i litt zalo-vann, og dra den forsiktig av. Må se an etikettene litt da- ikke alle det går med. Går også an å lage "egen" etikett og sette over- jeg har ofte laget bursdagsetikett på flasker jeg har gitt folk, og det kan man jo fake til seg selv og ;)
Å så smart! :woot: Skal prøve det på neste. :smiley-bounce012

Becks alkoholfri øl på flaske var skikkelig god! Jeg har sånne coolere til å ha rundt bokser og flasker, og da vises ikke etiketten. Eneste «tegnet» er en tynn, blå ring rundt toppetiketten, men den er det nok ikke mange som legger merke til! Og man kan jo fint helle den i glass.

Synes den var vel så god som vanlig øl! Ikke så bitter/besk som mange andre. 13.90kr på Extra.

Back
Topp