tips til aktiviteter

2x 24November

Forumet er livet
VIP
noen som har tips til aktiviteter for en baby på 4mnd?

Viljar er forsåvidt en rolig baby og klager sjeldent. Men han sover bare 40-50 minutt tilsammen i løpet av en hel dag (han har 2 lurer på ca 20-25 min hver, max 30 min), så det blir mye tid i løpet av en dag der han sitter på fanget og "kjeder" seg.

Bæresjal så kan du ha han med deg rundt i huset og armene fri?
Lange bad hvis han liker det, så går det litt tid der også
Leker er jo kjedelig, men mammas kjøkkenskuff er gøy [;)] Kanskje han vil ligge en stund på magen og leke med en ufarlig sleiv eller noe sånt?

ja har jo  bæretøy, men ikke prøvd de på han enda[X(] Vet du om han kan sitte med beina ut nå eller om han enda må sitte i froskestilling? (han mei tai og elastisk sjal)

han liker leker, men klarer jo ikek helt leke med de enda. han er glad i å ligge under bbaygymmen sin, og tar tak i lekene, men etter 10-20 min er han lei (forståelig). Vi leker litt sammen på gulvet og trener på magen, men blir fort sliten.
Bade gjør vi ca annahver dag på morgenen når vi står opp. HAN elsker og bade, heller jeg som blir sliten i armene etter kort tid. Jeg har sånn badestol til han, men han liker den ikke. Ser tydelig at han føler seg utrygg i den.

hva med å bruke han som stryketreningsvekt.. ja jeg mener det seriøst.

Ellers er sanger rimer og regler veldgi populært her i gården.

Back
Topp