Jeg ser at flere av oss syntes dagene går litt sakte og føler på endel nervøsitet og spenning. Tenkte det var fint med en tråd hvor vi kan komme med tips til ting å gjøre for å få tiden til å gå litt fortere. Feks gå en tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går tur med hunden, leker med dattera på 1 år og prøver å tenke minst mulig/holde meg opptatt (lettere sagt enn gjort)Jeg ser at flere av oss syntes dagene går litt sakte og føler på endel nervøsitet og spenning. Tenkte det var fint med en tråd hvor vi kan komme med tips til ting å gjøre for å få tiden til å gå litt fortere. Feks gå en tur
Jeg jobber og har en aktiv 2 åring som legger seg 1930. Etter det så er jeg for sliten til å gjøre så voldsomt mye. Tiden går nokså fort men blir kanskje litt annerledes for førstegangsgravide som ikke har så mye å styre med etter jobb. Jeg orker ikke henge med venner en gang om ikke det er playdates på dagtid i helga. Hærregud jeg er blitt gammal