Tips til aktiviteter for å få tiden til å gå

Bumblebee01

Betatt av forumet
Oktobergull 2022
Novemberfnuggene 2023
Jeg ser at flere av oss syntes dagene går litt sakte og føler på endel nervøsitet og spenning. Tenkte det var fint med en tråd hvor vi kan komme med tips til ting å gjøre for å få tiden til å gå litt fortere. Feks gå en tur :happy:

Strikke, stelle med planter, pussle pusslespill, lydbok, lese og trene er noe av det jeg syssler litt med om dagene.

Jeg gamer, tegner og maler masse fra før av, så det får tiden til å gå her.. :D

Hører Harry Potter bøkene på lydbok. Masse gode minner. Stephen Fry har stemmen i den engelske varianten! Anbefales

Jeg ser at flere av oss syntes dagene går litt sakte og føler på endel nervøsitet og spenning. Tenkte det var fint med en tråd hvor vi kan komme med tips til ting å gjøre for å få tiden til å gå litt fortere. Feks gå en tur :happy:
Går tur med hunden, leker med dattera på 1 år og prøver å tenke minst mulig/holde meg opptatt (lettere sagt enn gjort)

Hadde også lyst til å finne en hobby på kveldstid, men er ALT for trøtt på kveldene :wacky:

Podcaster, da jeg stort sett prøver å få slappet av når jeg ikke er med 2 åringen eller er på jobb pga formen.

Jeg jobber og har en aktiv 2 åring som legger seg 1930. Etter det så er jeg for sliten til å gjøre så voldsomt mye. Tiden går nokså fort:p men blir kanskje litt annerledes for førstegangsgravide som ikke har så mye å styre med etter jobb. Jeg orker ikke henge med venner en gang:p om ikke det er playdates på dagtid i helga. Hærregud jeg er blitt gammal :p

Jeg jobber og har en aktiv 2 åring som legger seg 1930. Etter det så er jeg for sliten til å gjøre så voldsomt mye. Tiden går nokså fort:p men blir kanskje litt annerledes for førstegangsgravide som ikke har så mye å styre med etter jobb. Jeg orker ikke henge med venner en gang:p om ikke det er playdates på dagtid i helga. Hærregud jeg er blitt gammal :p

Samme her! Bare tanken på å skulle være sosial på ettermiddagen etter jobb får meg til å gråte litt innvendig :hilarious: Skal sies at jeg itillegg til å være trøtt småbarnsmor også er introvert da :p

Back
Topp