Tips til aktivitet når man kjeder seg!

Kattuv

Flørter med forumet
Smånissene 2022
Siste tiden hender det seg ofte jeg sitter/ ligger på sofaen og kjeder meg nå sinnsykt! :hungover:
Syns alltid det er vanskelig å finne på gøyale ting som får tiden til å gå fortere.
Tenkte denne tråden kunne være fin for oss i ventetiden :happy: Alt av tips til hverdagsaktiviteter og ulike hobbyer :woot:

Nå har jeg ikke så mye tips som kanskje nødvendig passer deg, men jeg kan jo dele noen av mine hobbyer så kanskje du kan finne noe inspirasjon :dance008 :)

Jeg trener ofte med hunden min på kvelden. Vi går tur og tar gjerne en treningsøkt med hva enn vi syns er gøy på det tidspunktet.

Jeg liker også godt å lære nye ting, så jeg leser gjerne fagstoff, eller tar nettkurs på kveldstid.

Ellers liker jeg å tegne, male og strikke.

Vurderer å begynner med gravid yoga etterhvert.

Om du liker å spille så er elden ring et helt fantastisk spill med godt over 100 timer med content :cool14

Nå har jeg ikke så mye tips som kanskje nødvendig passer deg, men jeg kan jo dele noen av mine hobbyer så kanskje du kan finne noe inspirasjon :dance008 :)

Jeg trener ofte med hunden min på kvelden. Vi går tur og tar gjerne en treningsøkt med hva enn vi syns er gøy på det tidspunktet.

Jeg liker også godt å lære nye ting, så jeg leser gjerne fagstoff, eller tar nettkurs på kveldstid.

Ellers liker jeg å tegne, male og strikke.

Vurderer å begynner med gravid yoga etterhvert.

Om du liker å spille så er elden ring et helt fantastisk spill med godt over 100 timer med content :cool14

oooh! Hvilken hund har du? Jeg har også hund(er) og går tur med dem, trener de også :happy:
Strikke gjør jeg også, men hender jeg blir fort lei :hilarious:
Jeg skal teste ut spillet! Takk for tips, alt er nyttig er bare jeg som er lite kreativ til tider :banghead:

oooh! Hvilken hund har du? Jeg har også hund(er) og går tur med dem, trener de også :happy:
Strikke gjør jeg også, men hender jeg blir fort lei :hilarious:
Jeg skal teste ut spillet! Takk for tips, alt er nyttig er bare jeg som er lite kreativ til tider :banghead:

Jeg har en blandings hund :)
Hvordan hunder har du?

Hva liker du å spille ellers? :)

Jeg har en blandings hund :)
Hvordan hunder har du?

Hva liker du å spille ellers? :)

Jeg har Shiba :)

Spillerne her i hus er primært mannen og guttungen :hilarious: Jeg har aldri prøvd å spille noe av disse spillene, de spiller minecraft, fortnite o.l

Hadde vært gøy å prøvd ut noe nytt, for meg selv :woot:
Da jeg var tenåring interesserte jeg meg mer for spill, husker jeg brukte timer på RuneScape og The Sims :hilarious:
Nå går det i sjakk, brettspill og sudoku :bookworm::sorry:

Jeg liker å brodere broderier :) Tenkte å begynne på et babybilde :woot:

Jeg har faktisk liggende en kalender jeg enda ikke har ferdigstilt :woot:

Det er koselig å brodere, men hender jeg gjør en del feil og blir motløs på grunn av det :hilarious:

Jeg har Shiba :)

Spillerne her i hus er primært mannen og guttungen :hilarious: Jeg har aldri prøvd å spille noe av disse spillene, de spiller minecraft, fortnite o.l

Hadde vært gøy å prøvd ut noe nytt, for meg selv :woot:
Da jeg var tenåring interesserte jeg meg mer for spill, husker jeg brukte timer på RuneScape og The Sims :hilarious:
Nå går det i sjakk, brettspill og sudoku :bookworm::sorry:

Åh, Shiba'er er så søte :love017

Skjønner, jeg har nok tilbake lagt flere timer på de spillene selv.

Åh, jeg har faktisk sims4 på PCen:computer005 klarte liksom aldri legge det helt fra meg :dance008

Åh, Shiba'er er så søte :love017

Skjønner, jeg har nok tilbake lagt flere timer på de spillene selv.

Åh, jeg har faktisk sims4 på PCen:computer005 klarte liksom aldri legge det helt fra meg :dance008

Da vi hadde corona i hus her tidligere i vinter ble det noen timer sims på meg og, på datterens pc.. knegg.. var jo innmari gøy da førsteversonen kom for en del år siden. Spilte myye :hilarious:

Siste tiden hender det seg ofte jeg sitter/ ligger på sofaen og kjeder meg nå sinnsykt! :hungover:
Syns alltid det er vanskelig å finne på gøyale ting som får tiden til å gå fortere.
Tenkte denne tråden kunne være fin for oss i ventetiden :happy: Alt av tips til hverdagsaktiviteter og ulike hobbyer :woot:

Fjørfe! :chicken:
Her har vi andeegg i rugemaskinen nå som klekkes rundt 24 april. Da får vi oss hageender. Stor stas for store og små.

Jeg har så lyst å brodere noe fra her inne: Sting Design .
Så sykt mye kult.
Aldri brodert før (annet enn det obligatoriske på barneskolen liksom :hilarious:), men har strikka, så tenker jeg sikkert klarer det.
Jeg får se hvor mye tid det blir utover våren og sommeren!

Ellers kan jeg jo nevne i fleng: Netflix, Viaplay, Disney+, Discovery+, Tv2 Play, NRK TV :angelic::angelic::angelic::angelic: (og nå hadde det gjort seg med den emojien hvor pengene flyyyyr).

Fargelegging synes jeg er gøy å fordrive tid med hvis man f.eks. hører på podcast, lydbok eller ser litt tv innimellom.

Her går dagene i serier på tvn og spilling. Spiller en del på mobiln. Sudoku,og andre puzle spill. Men har noen på ps4 også, elsker åverlevelses spill så der spiller jeg en del stranded deep. :D

Fjørfe! :chicken:
Her har vi andeegg i rugemaskinen nå som klekkes rundt 24 april. Da får vi oss hageender. Stor stas for store og små.

Så arti! :woot: Har dere gjerde rundt dem da? Og kan de være alene lenge om dagen? Hva gjør dere når det blir vinter igjen :wideyed:

Så arti! :woot: Har dere gjerde rundt dem da? Og kan de være alene lenge om dagen? Hva gjør dere når det blir vinter igjen :wideyed:

Ja det blir så gøy! Har ønsket meg ender og høns i så mange år:joyful:
De får vinterisolert andehus med varmelampe og luftegård. Vi har stor inngjerdet hage og bor i utkanten av byen.
Vi venter en rase som ikke er spesielt flyvedyktig, og ender blir stedbundne. Kvakk kvakk:chicken:

Er på hytta nå i påsken og kjøpte et slikt «diamond painting» til guttungen. Endte opp med at jeg selv ble så gira, at jeg laget det nesten ferdig før han fikk fullføre :hilarious::hilarious:
Det var veldig tilfredsstillende å holde på med! Og bra for å øve på finmotorikk for barnas del. :joyful:
Anbefales :)

Back
Topp