Tips til 40-års lag?

Lykkeligx2

Glad i forumet
Trenger tips til noe meg og min søster kan finne på i min brors 40 års kalas i morra[:)]?
Gjerne en lek, eller noe han må finne på alene, om dere skjønner..[:)]!

Mannen min hadde 40 år's-lag for noen år siden. Og fordi han er født på 60-tallet, så ville han ha 60-tall's-party.  Knall-gøy!  :)   Noen hadde fått tak i biler fra da, noen hadde klær fra da, osv osv.. 

Lykke til med å finne ut! :)

ORIGINAL: Windy

Mannen min hadde 40 år's-lag for noen år siden. Og fordi han er født på 60-tallet, så ville han ha 60-tall's-party.  Knall-gøy!  :)   Noen hadde fått tak i biler fra da, noen hadde klær fra da, osv osv.. 

Lykke til med å finne ut! :)

Tusen takk for tips!![:D]
Men blir kanskje litt liten tid til å stelle i stand..og er liksom kona som ordner med alt slikt, vi skal bare komme på festen, men føler vi må finne på noe likevel..[:)]!

Lag en sang, alltid suksess [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Hoho..prøvd meg på det en gang før, og selv om man skulle tro jeg bare hadde brukt en kveld, strevde jeg i ukesvis[:D]!

ORIGINAL: Lykkeligx2

ORIGINAL: Lena Levegg

Hoho..prøvd meg på det en gang før, og selv om man skulle tro jeg bare hadde brukt en kveld, strevde jeg i ukesvis[:D]!

Åpne en flaske vin, og google litt.. haha, det hjelper alltid meg [:D]

[8|]Tving ham til å danse fugledansen....
Altså,jeg aner ikke ,jeg ble 40 i juli og feiret med en JUL(i)tre fest... Pyntet julitreet,gaver under treet,julinissen kom[8D] Spiste ribbe med tilbehør og hadde riskrem til dessert...
Julitreet er en forhutlet liten gran som vokser på hytta,på plenen... Ble så fint med julepynt atte[:D]. Morro var det lell[:D].

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Tving ham til å danse fugledansen....
Altså,jeg aner ikke ,jeg ble 40 i juli og feiret med en JUL(i)tre fest... Pyntet julitreet,gaver under treet,julinissen kom[8D] Spiste ribbe med tilbehør og hadde riskrem til dessert...
Julitreet er en forhutlet liten gran som vokser på hytta,på plenen... Ble så fint med julepynt atte[:D]. Morro var det lell[:D].

Stilig[:D]!

Back
Topp