Tips til 30-årsdag

MammaentilAiden

Gift med forumet
Hei jenter :)

Sitter her og tenker over hvordan jeg skal feire min store 3-0 årsdag som er i juli.

Er derfor ute etter å få masse ideer! Fortell gjerne om hvorda du feiret din 30 årsdag, eller om en fin 30 årsdag du har vært gjest i. :)

På forhånd takk! ;)

Vi skal feire mannen sin i juni. Har lånt to store telt av skolen som vi skal ha på asfalten ute her. Vi har to store griller( svigerforeldrene bor på samme adresse) og skal da ha ett kjempe stort grill party. De som kommer får ta med alkohol selv da alle vil ha noe forskjellig. Vi har bedt begge familiene og noen venner. Husket ikke hvor mange vi blir siden det er mannen som styrer med det

Sent from my iPhone using BV Forum

Hørte om noen som hadde utkledningsfest der alle måtte kle seg ut som noe som begynte på første bokstaven i navnet sitt :-)

Takk for svar! :)

Vi kommer sikkert også til å sitte ute da vi har relativt god plass og partytelt. ;) Jeg kommer til å lage tapas.

Vurderer utkledning ;)

Jeg hadde 30 årslag tidligere i år.. Hadde da temafest:har jeg kommet feil?

Folk hadde med det de selv ønsket å drikke..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi hadde bad tasteparty. Jeg og gubben feiret sammen :)

Vi leide lokalet ( for en billig penge via bekjendt ) og ordnet med snop og musikk. Drikkevarer tok de med selv. Så hadde vi en kåring på hvem som kledde seg...ja mest fælt/"pent" ;) Vinneren fikk en jegerflaske. Var en moro kveld ;)

Temafest er alltid morsomt!

Jeg blir også 30 snart. Ikke planlagt noe, bor i utlandet og med en liten baby er det ikke så lett å få til noe.

Temafest er jo morsomt da! Blåtur er jo også gøy. Vi lånte en seilbåt da venninnen vår var 25. Det ble en artig dag. Har også vært med på rebusløp i byn da vi ble delt i grupper. Så mat og god drikke senere på kvelden. Mye å finne på :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Får be noen om å lage en quiz om deg.

Lag en cd med theme sanger og la de gjette på hvilken tv serie det er fra.

Temafest slår jo aldri feil da. :)

Back
Topp