Tips til ønskeliste dåp?

Guttemamma050819

Andre møte med forumet
Har fått spørsmål fra gjester til dåp om hva vi ønsker oss til sønnen vår til dåpen. Dette er vanskelig synes jeg. Er ikke så veldig fan av å få en haug av disse sparebøsse/ramme/pynte-ting fra gullsmed. Og trenger jo ikke så mange sett med servise og bestikk heller.. Koselig med ett sett kanskje, men har også fra de eldre barna. Har dere noen gode ideer?:-)

Min gutt fikk bl.a et sett - dyp skål og en kopp med Mumitrollet som han har brukt en del.
Han fikk og en stor eventyrbok. :happy:

Min gutt fikk bl.a et sett - dyp skål og en kopp med Mumitrollet som han har brukt en del.
Han fikk og en stor eventyrbok. :happy:

Takk for svar! Enig i at det er fine gaver, og er koselig med ett slik sett, men trenger ikke mange Eventyrbok er også fint, men han har to storebrødre og de fikk to store bøker hver, så føler det blir litt overflødig

Min fikk mye bøker. Eventyrbøker, sangbøker, illustrert utgave av harry potter(mor er storfan), han fikk medlemskap i obos og i Tobb, og boligsparing for barn konto.
Og noen smykker vi aldri har prøvd, et bestikksett og et sett med sånne tallerkener. Også tripptrapp stol med ingravert navn på og lekegrind.

Er vel det jeg kommer på i farta.

Vi fikk tripp trapp stol og newbornsete som vi bruker/brukte masse.
Eventyrbøker ble vi veldig glad for.
Barnehagesekk vet jeg mange ønsker seg.
Penger på sparekonto er jo topp!

Bestikk
Bøker
Vognpose
Slipsnål
Kniv
Fotoalbumer
samlepakke av eksempel astid lingren/asbjørnsen og moe.
Penger
Barnesølje til buand
hjemmestikket klær/pledd..
Tripptrapp stol
tallerkner
Fotograf...

Back
Topp