Tips til årets julekort ?

gullgutt09

Forelsket i forumet
Ja jeg trenger tips til årets julekort :) brukte dress og julelys første året og nisselue i fjor.. Vil ha noe nytt i år :) så har du noen tips så kom med dem :) gjerne bilder også :)

Vi vant konkurransen her i fjor for "Norges fineste julekort" her på babyverden- var utrolig moro, og overraskende for i den tråden var det UTROLIG mange fine julekort! Skulle gjerne bladd igjennom den i år for litt insperasjon! :)

Jeg prøver å legge inn bildet, men jeg får ikke til å legge ut bilder her - så legger link også! (bildet forsvinner som regel etter noen minutter)

http://www.frumaela.com/2011/01/vi-vant-vi-vant.html

163013_10150331556610254_653790253_16297957_1805804_n.jpg

Det var jo knallfint :) ikke rart du vant med det bildet der <3 går det an å finne den tråden nå?>

Jeg er ikke noen fan av oppstilte bilder, så i fjor hadde jeg en collage med blant annet dette bildet... :)

Året før hadde han odd-drakt og nisselue på.. :P
Så hadde jeg et bilde der han satt og gafla frokostblanding med nisselue på - og et realt glimt i øyet... Året før det igjen var han bajas i sofaen med nisselua på.. og det første året lå han vel i bare bleia på en skinnfell - med nisselue på... (Nisselua er obligatorisk...:))

har veldig mange idèer, men vet ikke helt hva jeg skal gå for enda.. Blir nok et slags fjøsnisse tema ihvertfall :)

bilder fra resten av året som har gått får de nærmeste i form av en årskalender for 2012. Jeg er veldig for julestemning på julekort!!

*FruM* skrev:
Vi vant konkurransen her i fjor for "Norges fineste julekort" her på babyverden- var utrolig moro, og overraskende for i den tråden var det UTROLIG mange fine julekort! Skulle gjerne bladd igjennom den i år for litt insperasjon! :)

Jeg prøver å legge inn bildet, men jeg får ikke til å legge ut bilder her - så legger link også! (bildet forsvinner som regel etter noen minutter)

Dette bildet var helt nydelig! Flotte farger og spesiell stemning! Er det redigert på noen måte?

Magica fra Tryll 85 skrev:

*FruM* skrev:

Dette bildet var helt nydelig! Flotte farger og spesiell stemning! Er det redigert på noen måte?

Bare brukt naturlig lys :) 
Også har vi lagt på "snøeffekt" :)

Snøeffekt? Hvilket program bruker du? Ser ikke ut som det kommer til å snø her på lenge, så det hørtes ikke så dumt ut!:)

Det er photoshop, men aner ikke hva effekten heter. Mannen min som fikset det. Han la på et sånn "layer" med ett eller annet :P

Back
Topp