Tips til å utsette legging en time

Mamma til G

Betatt av forumet
VIP
Smårollingen på 1 er stupings kl. 18, og har pleid å våkne fem. Men nå blir eet jo 17 og 04, og det blir litt tidlig kjenner jeg. Hvordan klarer dere å utsette legginge. til så små?

Gradvis
Det går seg til litt etter litt.

Dvs,, vi voksne har jo ny klokke å forholde oss til (du se hvordan det går, gitt tidspunktet jeg poster...) også har vi prøvd å drøye ungene så lenge vi kan, når de var små.
Eldste mot vi være å justere en vår, det ble mer behagelig sånn.

Nå er min yngste snart 6, og hun sover ved siden av meg (kom inn her for noen timer siden) de to eldste er på speidertur og rangler, så de er nok fersig snudd sånnsett.

Bære rundt i stua mens barne-TV står på pleier å funke :p

her har vi også bært og bare prøvd å holde ut første kvelden. Hos oss har alt vært tilbake til normalen på kveld nr 2.

Ja, jeg husker ikke helt hvor lang tid det har tatt før. 3-åringen var jo ikke noe problem i fjor hvertfall. Får se med babyen. Hun skal egentlig sove første lur 8:30, som jo er nå straks gammel tid :p men jeg tror jeg venter hvertfall til 08:00 ny tid før jeg legger henne.

Da barna mine var så små, pleide vi å flytte et kvarter hver dag. Men nå som dagen er her kan du jo forsøke med 30min for eks. Blir vel dessverre ofte ikke så god søvn med overtrøtt baby om man flytter alt på en dag, men alle barne er jo forskjellig‍♀️ Håper det ordner seg fort for dere, husker at det var slitsomt da dagen startet alt for tidlig

Våre to sover egentlig ikke på dagtid på helg, men det fikk de pent innfinne seg med i dag. Kjøretur kl 10 med sovemusikk gjorde susen ;)

Back
Topp