Tips til å sy/hekle

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Jeg har sydd babynest og sengetøy og heklet babyteppe:) Men har lyst til å lage noe mer!! Leker eller uro eller utstyr o.l.. Er det noen som har noen tips?!

Jeg er ikke erfaren eller veldig flink, men liker å ha noe å sysle med.. Så det må helst være litt enkelt;)

Ja hvis jeg finner en oppskrift som er lett å følge;)

Tror det ligger noen på garnstudio, har oppskrifter men er dessverre ikke hjemme før om tre uker... Pleier å være vanlige staver, litt økning og felling... Så ganske greit

Du kan sy vimpelrekke, smokkepose for å ha i stelleveska, mapper/ poser for å ha ting i i stelleveska (har sydd en til bleier og våtservietter og ei ganske lita "mappe" i rååsa stoff som jeg skal ha bind/ ammeinnlegg i - litt gøyere å dra opp den istede og ta med på do istede for bare et digert nattbind, haha).

Ellers ville jeg sjekket ut pinterest - eneste er at man fort får lite sytid fordi det er så mye fint å se på der.. Haha;p

Du kan sy vimpelrekke, smokkepose for å ha i stelleveska, mapper/ poser for å ha ting i i stelleveska (har sydd en til bleier og våtservietter og ei ganske lita "mappe" i rååsa stoff som jeg skal ha bind/ ammeinnlegg i - litt gøyere å dra opp den istede og ta med på do istede for bare et digert nattbind, haha).

Ellers ville jeg sjekket ut pinterest - eneste er at man fort får lite sytid fordi det er så mye fint å se på der.. Haha;p
Åhhhh det var mange smarte ting jeg kan pusle med, som ikke er så vanskelig ;) takk for tips!!!

Back
Topp