Tips til å roe babyar!! *link til youtube*

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Eg såg videoen, og hadde aldri trudd det kom til å fungere.. det virka for godt til å vere sant..!!
Men, eg har testa det på Benjamin fleire gangar i går og i dag, og det fungerar!!! [:)][:D]
Ikkje berre når han skriker, men om han er generelt urolig..! enten ligger han rolig å kikar etterpå, eller så sovnar han!![:D]

http://www.youtube.com/watch?v=ddRkI5wVIqQ

ORIGINAL: Asice

Fantastiskt! Video lagret ;)

Men hysjinga virket veldig høylydt da?

Ja, den skal vere det.. første gangen eg prøvde så turte eg ikkje å hysje så høgt... men da fungerte det ikkje.. men så tok eg meir i, og etter eit par hysj så var han heeeilt rolig!! [:)]

eg var rett og slett sjokka!!

dyyyyytt[:)]

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Seriøst!? Ungen kommer jo til å bli hørselsskadet!?

Inni livmoren er lydene ungen hører høyere enn en støvsuger, så det skal nok gå bra :)

ORIGINAL: Speedsjarken

Inni livmoren er lydene ungen hører høyere enn en støvsuger, så det skal nok gå bra :)

stemmer det![:)]

trur han seier noke om det i videoen og

Jeg har hørt at grunnen til at hysjelyder fungerer er at det kan minne om lydene fra inni magen.
Funket som bare søren på R da han var mindre.

LAGRET!! [:)]

ORIGINAL: Kickie

Jeg har hørt at grunnen til at hysjelyder fungerer er at det kan minne om lydene fra inni magen.
Funket som bare søren på R da han var mindre.

Jepp, det er derfor! [:)]
Høyres ut som blodet som strømmar gjennom blodårene til mor![:)]

ORIGINAL: Speedsjarken

Jo men man har ikke så god hørsel under vann som man har over vann...det der synes jeg ikke så særlig smart ut..syng en rolig sang og gå rundt med baby på armen og vugg...det pleier å funke...[:)]

sykt da, DEN lyden inni øra på ungen, blir vel så paff at den blir stille *fnis* men kommer til å prøve det jeg og sikkert, så jo effektivt ut da

hysingen fungerte  på gutten vår  før. Når han var spedbarn.Men den ristingen har jeg ikke prøvd

anbefaler dere å kjøpe dvden happiest baby on the block for å lære teknikken ordentlig. Genialt! Vår gutt roet seg momentant når vi pakket han inn i teppet, men det må gjøres riktig. Hvis vi pakket for løst ble det bare kaos og hyling.. [:D]

Vi prøvde den hysjingen i går, og det funket!!!! He-he.. jeg var liksom litt skeptisk til å shhhhhh så høyt inn i øret til baby, men hun roet seg SÅ fort!! helt utrolig altså!!!!!
Men tviler på at jeg kommer til å bruke den metoden ute på kafe feks.. he-he..

ORIGINAL: Windy

Vi prøvde den hysjingen i går, og det funket!!!! He-he.. jeg var liksom litt skeptisk til å shhhhhh så høyt inn i øret til baby, men hun roet seg SÅ fort!! helt utrolig altså!!!!!
Men tviler på at jeg kommer til å bruke den metoden ute på kafe feks.. he-he..

Så bra!![:)]

He he, tvilsomt at eg gjer det ute blandt folk eg heller [;)] ser for meg DEI blikka![:D][8D]

ORIGINAL: dumidalia

anbefaler dere å kjøpe dvden happiest baby on the block for å lære teknikken ordentlig. Genialt! Vår gutt roet seg momentant når vi pakket han inn i teppet, men det må gjøres riktig. Hvis vi pakket for løst ble det bare kaos og hyling.. [:D]

såg eigen instruksjonsvideo om teknikken på youtube eg![:)]

Back
Topp