Tips til å piffe opp lasagne??

Travel mamma

Gift med forumet
kjøpte sånn toro pakke,men er det noe jeg kan ha i som gjør den bedre? får besøk i kvell som skal spise her

Lag egen ostesaus!![:)]

til å ha over på toppen eller inni?

Vi bruker ha løk og mais inni,så bruker vi jarlsberg på toppen, ost med litt mer smak[:)] Ellers kryddrer vi litt ekstra, men det er litt mer sånn på sparket[:)]

Bacon :D

Vi bruker fersk presset hvitløk, og evnt avrent og stekt aubergine inni.
Og lager ofte en tomat salat ved siden av:
Skivet tomat, som jeg legger i en blanding av eddik og vann. Smak til selv hvor sterk eddik smak du liker. Så tilsetter jeg ca 1 ts med sukker, og litt pepper.
Skiver opp ca 1,-2 tomater.

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

til å ha over på toppen eller inni?

du tar kjøttdeig, plater så hvit saus.. om du må ha flere runder, tar du plater, kjøttdeg hvitsaus..
ost på toppen![:)]

takk for svar!! da skal jeg lage hvit saus til , fant en oppskrift. og ha i mer løk,selleristang og hvitløk. har tomatsalat til. da blir det sikkert bra =)

Japp, så god som hjemmelaget!![:)]

Å blande kjøttdeigen med tacomix er også et godt alternativ[;)]

lage alt selv, tar like lang tid og ikke vanskelig[:)] lage ostesaus og steke kjøttdeig hvor du tilsetter tomatpure, knuste tomater og krydder[:)] stor suksess her[:D]

Om det ikke skal spises av barn, så pleier vi ta jalapenos inni[:D]

Jeg legger i et lag med Cotage Cheese og evt et ekstra lag med ost midt i[:D] gjør det ikke sunnere men men....

Har oppi ferske tomater, champignon, squash, løk, mais, hvitløk og krydrer etter smak.

Jeg lager mest hjemmelaget lasagne da, og da bruker jeg også gulrot og bokstomater i tillegg for å få "saus".

Jeg pleier å ha tomatpuré og ketchup i, samt hvitløkspulver og løkpulver. Også litt ekstra ost i selve sausen da.. :)

Back
Topp