CathogBen Elsker forumet 5 Apr 2010 #1 Har litt lyst til å lage meg en signatur da... sånn en halv million år etter alle andre [8D][;)] Treiga! Har du et godt tips til hvor og hvordan man lager en super fin en?
Har litt lyst til å lage meg en signatur da... sånn en halv million år etter alle andre [8D][;)] Treiga! Har du et godt tips til hvor og hvordan man lager en super fin en?
ing_ping Elsker forumet 5 Apr 2010 #3 Bruker photoscape jeg og.. Tror 90% av de her inne bruker det.. Men jeg har nettopp lært meg å lage signatur tho :P
Bruker photoscape jeg og.. Tror 90% av de her inne bruker det.. Men jeg har nettopp lært meg å lage signatur tho :P
CathogBen Elsker forumet 5 Apr 2010 #4 Da skal jeg sette meg ned å dra frem kreativiteten i morgen en gang [:)] Blir jo så inspirert av at dere er så flinke til å lage signaturer [:)][:)] (men jeg finnes ikke tålmodig annet enn på jobb [8D])
Da skal jeg sette meg ned å dra frem kreativiteten i morgen en gang [:)] Blir jo så inspirert av at dere er så flinke til å lage signaturer [:)][:)] (men jeg finnes ikke tålmodig annet enn på jobb [8D])
M MissIndependent Gift med forumet 6 Apr 2010 #5 Jeg er helt NØRD på sånne ting,så eg ga oppdraget til Leo_mor jeg! Hun er superflink[:D]