Tips til å ha inni en DYP ramme fra Ikea (4 cm dyp)?

Løvinnen

Glad i forumet
Ikea selger rammer som er 4 cm dype, som man altså kan putte noe inni.
MEN HVA skal jeg ha inni?
Denne rammen skal henge sammen med ørten andre rammer med familiebilder inni. Har ikke "de første små sko" e.l. så er usikker på hva som kan bli kult å ha inni. TIPS MOTTAS M TAKK!
[:)]
 
Hva med "min første smokk?" Lage til fin bakgrunn med diverse og putte smokken inn i rammen? [:)]
 
Hvis du ikke har sko, så kanskje..
-første smokk, klesplagg, sykehusarmbånd, hårlokk ol.? eller kanskje flere forskjellige ting?
-noe som vekker gode minner? fra noe familien har gjort sammen e.l.

hehe, nei dette var ikke lett... vet jo ikke hva dere setter pris på å gjøre sammen ol., men jeg ville i alle fall hatt i noe som viser hvem dere er, noe dere har opplevd, eller noe som betyr mye for dere? kanskje en liten presentasjon av familien deres?[:)]
 
Ja det er ikke så lett dette. Ramma er ikke så stor heller, bare 20x20 cm.
Smokk har jeg tenkt på siden ramma blir for liten til et klesplagg (ellers hadde det vært fint).

Tenkte å ha Jonas sin smokk med "Harley Davidson" på, og en kul smokk Enya har hatt [:)] Og ha et bakgrunnsbilde av dem sammen, så d ikke blir for rotete....
Flere tips mottas m takk!
 
Trekantsmekke (Siklesmekke)?
 
Vi har den første smokken til Felix i en sånn ramme [:)]
 
Jeg har laget fot og håndavtrykk som jeg skla ha i disse rammene.. Vurderer å kjøpe en til av de store og ramme inn Ovédies første body som var sååå skjønn i str 44 :-)
 
Back
Topp