Tips til å gjøre senga litt hardere?

Pumpkinmamma

Glad i forumet
Leste råd her inne i går (husker ikke fra hvem) om å prøve å sove litt hardere. I går da jeg skulle legge meg hadde jeg vondt overalt, rumpa, låra, all over[&:] + Sondre sparket som en gaaaal der inni[8D] Så la meg på sofaen for å prøve sove der, den er litt hardere og jeg sov som ei prinsesse hele natta!! Våkna og alt var bare fint[:)] Så takk til tips om å sove hardere[:D] Meeeen...Har jo en samboer jeg helst vil sove tett inntill om nettene. Så sofaen er jo ikke et sted jeg vil campe for mye for å si det sånn![8|]..Tenkte å prøve legge treningsmatta mi under lakenet på min side av senga..Kan det bli vellykka tror dere? Andre tips? Alt mottas med takk[:D] (tror ikke madrassen kan snus, slik som du som kom med tipset anbefalte)

Har du overmadrass i sengen din? Det går an å ta den vekk og sove rett på mellommadrassen. Eller så kan du jo som du selv foreslår prøve med en treningsmatte under.

Vi har overmadrass ja, som er litt myk, noe vi begge liker. Skulle bare trengt noe litt hardere nå mens bekkenet er litt på tryne av og til, er lite fristende å bruke masse penger på en hard madrass som ikke skal brukes mer enn 3 mnd[&:]..Får prøve med treningsmatta..Eller ei planke hehe[8D]

ORIGINAL: Pumpkinmamma

Vi har overmadrass ja, som er litt myk, noe vi begge liker. Skulle bare trengt noe litt hardere nå mens bekkenet er litt på tryne av og til, er lite fristende å bruke masse penger på en hard madrass som ikke skal brukes mer enn 3 mnd[&:]..Får prøve med treningsmatta..Eller ei planke hehe[8D]

Skyv den til siden litt da, så du sover på madrassen under. der pleier det å være hardt og godt, så kan mannen sove mykt og godt på overmadrassen sin... Buhhhuuu

Bøker / blader under treningsmadrass...
stivelse? :P Neida....

Lykke til med å finne ut i hvertfall :)

Back
Topp