Tips til å få strammet magehuden...

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
hva kan man gjøre for å få strammet inn den løse huden på magen...
Noen tips ?

Takk :-)

Følger!:)

Trim og trim!
Så forsvinner den sakte men sikker. Husk at kroppen trenger 9 mnd for å komme seg tilbake i form :-)

Trim og trim!
Så forsvinner den sakte men sikker. Husk at kroppen trenger 9 mnd for å komme seg tilbake i form :-)
Er det huden som er problemet så kan det ikke trenes eller slankes bort. Men går man ned i fettprosent og bygger muskler vil man føle seg fastere. Er huden veldig løs så er kirurgi det eneste som hjelper. Eller å godta at man er slik man er :)

Trening i seg selv løser ikke problemet med slapp hud. Det kommer helt an på mengde hud. Går an å prøve noe oppstrammende kremer.
Om det er sjenerende så kan også fastlegen vurdere om du kan få kirurgi dekket. Eventuelt ta det privat.

Har selv litt løs hud på magen, samt mellom lårene. Får vurdere "fiksing" av huden når jeg er ferdig med å få barn:-)

Jeg tenkte er det ikke et magebelte man kan kjøpe? :-)

Jeg tenker litt mer sit Ups, dansetrening og rockering vil gjøre susen på å stramme opp magen igjen, har ikke helt komt igang med fast trening men det kommer nå seg:p :)

Takk for tips, blir nok trening etterhvert :-)
Har ikke klart å kutte sukkeret enda med så lite søvn men etter jul for vi prøve på det.

Det beste er å trene og kutte ut sukker. Trene utholdenhet for å få bort underhudsfett og mageøvelser for å frem magemusklene igjen. Men samtidig trenger bindevevet i underhuden tid til å trekke seg sammen igjen, og det er det bare tiden som kan hjelpe til med. Men i løpet av 6 mnd bør man ha merket en god bedring på den myke magen. Jobber selv med saken.. :P

Det beste er å trene og kutte ut sukker. Trene utholdenhet for å få bort underhudsfett og mageøvelser for å frem magemusklene igjen. Men samtidig trenger bindevevet i underhuden tid til å trekke seg sammen igjen, og det er det bare tiden som kan hjelpe til med. Men i løpet av 6 mnd bør man ha merket en god bedring på den myke magen. Jobber selv med saken.. :p
Takk for svar :-) jeg er egentlig ganske fornøyd har gått ned nesten alt men har litt mage/ løs hud igjen...
Men har ikke klart å kutte sukker enda, har planer om det etter jul :-)

Back
Topp