Tips til å få mer energi?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Jeg er så fryktelig sliten får tiden. Sover veldig dårlig på natten da jeg sliter med å finne en god sovestilling pga bekkenet. Våkner også av vonde kramper i det ene beinet. Prøver å hvile på dagen, men det er ikke lett når jeg er alene med en 2 åring. Hvertfall ikke nå som barnehagen tar ferie, da har jeg ikke mulighet til å hvile før og etter jobb. Har dere noen tips til å få mer energi i hverdagen? :) har vært inne på tanken på å sykemelde meg, men vi har veldig lite folk på jobb så sliter veldig med samvittigheten der. Og jeg vet ikke om legen vil sykemelde meg fordi jeg er sliten... Skal bli godt med permisjon kjenner jeg :)

Du kan jo snakke med legen uansett. Det er ikke bare at du er sliten tross alt, du sover jo ikke så mye. Du har smerter. Det er ikke bare "sliten" i mitt hode.

Samvittigheten får vike, nå gjelder helsa :)

Jeg fikk sykmelding, og en av grunnene er at jeg overhodet ikke sover.... Klarer ikke fungere i det hele tatt.

Har egentlig bare ett råd: få en sykemelding! Ikke kjør deg selv helt ut, lytt til kroppen, du kommer til å være så glad for det etter at du har gjort det:) Jeg slet veldig med samvittigheten for å sykemelde meg, men skjønte at jeg bare måtte for å kunne fungere og ha det bra i hverdagen - og å få 50% sykemelding var rett og slett fantastisk! Var som en tung bør ble løftet av skuldrene, og jeg merket en enorm forskjell på kroppen og humøret:) Lykke til!

Er allerede sykemeldt for kynnere, men energien er helt borte.. I dag kommer jeg nok til å tilbringe mer tid i enn utenfor sengen

Back
Topp