Tips til å få fart på gubben?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Driver å maser på gubben om at vi må få ferdig garderoben som vi driver å lager,som henger sammen med soverommet vårt... Mangler å henge opp strie på veggene, få malt og lagt gulv.. Jeg vil gjerne ha malingsarbeidet ferdig asap! Siden vannbasert maling bør luftes godt ut før det skal bo en liten tass der.. Å i kveld har jeg energi til å gjøre det, så setter han seg ned i sofaen å sier at han ikke gidder, for så, ti minutter etterpå tar seg en sykkeltur?!? Gaaaad! Vurderer å få opp den møkkatapeten selv egentlig! Hvordan skal jeg få han til å hjelpe meg å gjøre ferdig? Sorry rotete innlegg..

Kjenner til det og har ingen råd dessverre. Her var det jeg som begynte å skrape tapet, og rive teppe. Tok en mnd før vi ble ferdig (forrige uke).

Skal sies at han stort sett gjør ferdig ett prosjekt før neste blir påbegynt, men nå begynte vi på dette i februar, og det har stått stille siden påske (minst) :/ men driver å psyker meg opp til å ha på stria på veggen selv nå..

Begynn selv å rop når du trenger hjelp, klag på at magen er i veien :p hehe..

* Lillesøster ventes 19 august *

Begynn selv å rop når du trenger hjelp, klag på at magen er i veien :p hehe..

Haha!
Begynte selv, og så kom han å hjalp meg med tre lengder tapet;D så ble vi tomme for tapetlim, så det stoppet seg selv i kveld :P mer i morgen ;) peisa påååååå!

Det er det eneste som funker her i huset også, begynne selv og håpe på at han får så dårlig sammvittighet at han overtar. Lykke til videre med oppussing :-)

Haha!
Begynte selv, og så kom han å hjalp meg med tre lengder tapet;D så ble vi tomme for tapetlim, så det stoppet seg selv i kveld :P mer i morgen ;) peisa påååååå!

Flotters :) einaste som funke her, bynne sjøl så kjæm han dultan :))

Haha, ja d funket her ihvertfall ;D skal begynne. Å pusse lister å male de med vannbasert maling, så når han ser at jeg er gira, så håper jeg det smitter :P

Haha, ja d funket her ihvertfall ;D skal begynne. Å pusse lister å male de med vannbasert maling, så når han ser at jeg er gira, så håper jeg det smitter :P

Lykke til :) håper han hiver seg med :)

* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp