tips takk

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Vil ha noe til kvelds, men ka???

Har ikkje egg, og eg som fekk så lyst på speilegg!!! hmmm.....kom med forslag da damer!!![:D]

Karbonade på skiva, med litt salat under [:)]
Eller pytt i panne, om du har noe middagsreser e.l. [;)]
Stekte rundstykker [8|]
Mmmmm, nå fikk jeg også lyst på noe godt til kvelds [:D]

Hva med osteskiver stekt i panna eller i ovnen. DET er veldig godt når de er stekt i jernpanne med godt smør i[:D]

Kjøp en kyllingsalat fra denja! Sånn baguettesalat, kyllin og karry.
Varm baguetter, fyll dem så med kyllingsalat, litt grønt, paprika, agurk, det du måtte ønske egentlig.
Og vips! Du har en kjempe god kvelds [:D]

hva med å steke vaffler med brunost på, å et glass melk.
ristet brød med syltetøy.
en god suppe...

Hadde også tenkt å si vafler[;)] Grove vafler, mmmmm! Eller med havregryn!

Det jeg ofte synes er godt hvis jeg er litt sånn halvuggen er nystekte rundstykker med bare smør, eller smør og et tynt lag bringebærsyltetøy[:)]

Takk for tips, vaffler og baguett hadde hert godt, men har ikkje egg til valfer, også har eg ikkje baguetter[:(]

Sambo jobber i dag også...så kommer meg ingen plass[:'(] Kansje eg skal ringe han, så han kan velge mellom å komme med egg til meg, eller så setter eg peppes på hannes regning[8D][:D]

Jeg steker vanlig kokt skinke på stekepanna med litt krydder, steker skivene lett (eller rister dem) legger salat og tomat på skiva sammen med den stekte skinka, det er goooooodt.

Dagens blir dog antakelig potetgull og rosiner... en merkelig kombinasjon kanskje.

mye som høres godt ut her :) men mye som ikke er i hus. orker ikke reise ut å handle siden jeg er så kvalm, og sambo er ute på fisketur :/

synes det fristet noe helt enormt med sirupskake med godt pålegg på. mmmmmmm, eller julegeit.. (bare synd de ikke selger julegeit utenom jul) :/

Jeg har akkurat slukt en kebabrull[8D]

Back
Topp