Tips takk :P

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Det skal være overaskelses 60 årsdag for min bestemor til helgen, å da kommer jo sefølgelig hele familien dit. Å vel... Sefølgelig blir nok omentrent over halvparten til å drikke seg av føttene :P
Greia er at jeg kan jo ikke drikke, å til vanlig drikker jeg de få gangene ila året når jeg kan (drikker kanskje 2-3 ganger i året). Så det blir nok reaksjoner hvis jeg ikke drikker som dere skjønner. Men hva i alle dager skal være unnskyldningen til at jeg ikke drikker da? Kan liksom ikke lure min mamma om at jeg bruker antibiotika heller siden jeg bor i kjellerleiligheten hos dem å hun ser meg daglig å er oppdatert på det meste om meg :P
Har ikke lyst at noen i familien skal vite før jeg er 12 uker på vei, så det var jo litt uheldig

Tips anyone? :P

Du kan jo ta med deg alkoholfritt og bytte ut med det når ingen ser :)
eller så blir du skikkelig "dårlig" kvelden i forveien og har da vert hos legen og fått påvist kraftig UVI eller noe lignende og må gå på antibiotika!

Siden jeg ikke kan det med å lyve (selv ikke hvite løgner) så kommer min mamma til å se det på meg med en gang om jeg blir "dårlig"... Får vel heller prøve å late som jeg blander dram, men bare tar brus eller noe. Har en flaske sprit fra i fjor, så tar den med å håper de blir overbevist om at jeg drikker :) Om ikke så.... får jeg vel bare prøve meg på at jeg ikke føler for å drikke enkelt å greit. så får de tro hva de vil :P

Du må være edru for å kunne kjøre?
Tidlig avtale dagen etter?
Bakrus etter dagen før?

Selv har jeg brukt UVI og antibiotikaløgnen :-P
UVI ser en vel ikke på personer..

Ellers ser coop pluss drue, tranebær og bringebærjuice ut som rødvin ;-)

den skal feires på landet hvor min oldemor bor, så det er ca. 1,5 time unna byen. Der blir det så klart overnatting så kan ikke bruke kjøreunnskyldningen :P Men godt tenkt :D
Kan heller ikke bruke noe som ligner på vin å si at det er det, for alle vet at jeg ikke liker vin :P tihii
Man ser ikke uvi på en person nei, men mammaen min er virkelig ikke lettlurt :O

Nå ser dere kanskje problemet mitt :P haha

Bare husk å spill full utover kvelden da;);)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp