Tips t vogn:)

schatzi

Elsker forumet
Vi har løst å kjøp ei trille t litjpia,men ane itj kossn merke....[:)]
E d nån som har ei god vogn/trille å anbefal???[;)]

Har ei sportstrille jeg da - emmaljunga scooter. VELDIG godt fornøyd [:D]

ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: Moradi

ORIGINAL: mammamilla

Her har jeg Brio Race(j...... fornöyd[:)]), og ei Simo123(ikke prövd). Egentlig samme vogn kan man si...

Ingen av disse har lufthjul, men faste gummihjul. Og tåler en del. Race´n har värt med på stranda, i skogen over rötter og stokk og stein, i snöen og skikkelgi slapseföre er den ikke helt gull(lufthjul bedre).

Har titanium breez tror jeg den heter, er veldig fornøyd med den[:D]
Den er ikke så veldig god å trille på grus, men ellers helt super[:D]

Mac Laren XT , helt super paraplytrille som er solig og tåler mye! God liggestilling og blir liten sammenslått. Veldig grei å ha liggende i bilen!!

Hei. Skrev et tråd lenger ned om at jeg har nett fått simo 123 og er kjempefornøyd. Liggestilling på 104 cm, vind og vanntett og veldig lunt vogn. Et vogn som varer til snuppa ikke vil sitte i den mer. Eneste minusen jeg kan se med simo 123 akkurat nå er at den har ikke vindu i kalesjen, så jeg skal se om det er mulig å få kjøpt det som deler. . (må ha det, hører dårlig. Vil jo holde øye med henne i tilfelle hun roper på meg).

Simo 123 er utgått, nå heter det simo 124.

Lykke til med å finne vogn i vognjungelen [;)]

E d nån som har erfaring me babytravel amsterdam ?[;)]

Har Teutonia Timmy(kun vendt fra deg) som er superlett og kan legges helt flatt...
Og en Teutonia Prestisje som kan vendes begge veier, også veldig lett men litt dyrere. Superfornøyd med begge to[:)]

Back
Topp