*tips* Strikket baby ullteppe

Jolla

Flørter med forumet
Moren min strikket et slikt Husfliden babyteppe til meg i 'barselsgave'.
Og jeg vil med dette anbefale alle som kan å skaffe/strikke et slikt teppe.
Min sønn er nå 6 dager og han elsker teppet sitt. Vi bruker det hele tiden, han holder seg akkurat passe varm og er trygg å god inn'pakket' i dette.
Legger med et bilde av go`gutten i teppet sitt [:)]

Lurer på hvordan garn, og evt. oppskrift på det teppe jeg... Har lyst til å strikke et sånt, men vet ikke hvordan.

Det er strikket av Lanolingarn fra Husfliden.
Oppskrift ja...
enklest er nok å høre på husfliden...

Det er virkelig verdt jobben!

det er så kjekt med noe hjemmestrikket!! har lært meg å hekle, så jeg skal prøve å hekle et helt teppe før prinsen kommer :-)

ORIGINAL: kjersti:)

Oldemoren til Olivia strikket sånn teppe fra nøstebarn( nostebarn.no) Olivia har brukt det hver dag siden hun ble født[:D]

Ja Nøstebarn har også lignende tepper.
Vi bruker teppet hele tiden dag og natt, begynner å lure på om vi kan trenge et til... når skal jeg få vasket det liksom, gutten er jo total avhengig av teppet sitt blitt... jammen bra det er 'selvrensende' ull...

ORIGINAL: Jolla

ORIGINAL: kjersti:)

Oldemoren til Olivia strikket sånn teppe fra nøstebarn( nostebarn.no) Olivia har brukt det hver dag siden hun ble født[:D]

Ja Nøstebarn har også lignende tepper.
Vi bruker teppet hele tiden dag og natt, begynner å lure på om vi kan trenge et til... når skal jeg få vasket det liksom, gutten er jo total avhengig av teppet sitt blitt... jammen bra det er 'selvrensende' ull...

Vi har og fra Nøstebarn. Skikkelig deilig teppe. Heine-Tobias ruller seg inn i det og ligger og smådrar i det (fint med ''hullene'' så han får tak også strekker det seg sånn...). Har begynnt på et til som jeg tenkte til H-T, men det kan se ut som om det er en annen liten en som skal få det... Absolutt verdt tiden man bruker på å strikke...!!! Ikke blir det slitt heller...

Back
Topp