De siste dagene har kvalmen dukket opp, og jeg er ikke bare litt kvalm, men svært uvel! Hadde det på samme måten under sist svangersskap også, og fant ingenting som hjalp mot det. Noen som har tips som faktisk fungerer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De siste dagene har kvalmen dukket opp, og jeg er ikke bare litt kvalm, men svært uvel! Hadde det på samme måten under sist svangersskap også, og fant ingenting som hjalp mot det. Noen som har tips som faktisk fungerer?Havfruen88 skrev:
Lurer jeg også på. Nå er det andre dagen med ekstrem kvalme å værst på jobb pga masse matlukter. Jeg vet at å spise, men går et kvarter så kommer kvalmen.litjejenta skrev:
Havfruen88: Har du prøvd ut masse forskjellige halsdrops?
Når jeg hadde kvalme tidligere hjalp dette, men ikke nå.
Skulle gjerne gitt dere fantastiske tips jenter, men dessverre gjelder det bare å finne fram til det som gjør kvalmen lettest å bære. For meg var det i forrige svangerskap en bestemt type frokostblanding med minst mulig melk, og masse horisontal hvile. Eneste som funka. Pluss at samboer måtte ut av huset en stund for å drikke kaffe. Klarte ikke lukta!Kleo79 skrev:
Havfruen88 skrev:
Skulle gjerne gitt dere fantastiske tips jenter, men dessverre gjelder det bare å finne fram til det som gjør kvalmen lettest å bære. For meg var det i forrige svangerskap en bestemt type frokostblanding med minst mulig melk, og masse horisontal hvile. Eneste som funka. Pluss at samboer måtte ut av huset en stund for å drikke kaffe. Klarte ikke lukta!Kleo79 skrev:
Haha! Mannen min har fått pizzanekt! orker ikke lukten av nystekt ferdigpizza :P Har prøvd med frokostblandinger, salte kjeks, middag til frokost, youghurt, osv, men har ikke funnet vidunderkuren enda.. Har hørt at det er et armbånd som skal hjelpe, noen som vet om dette faktisk fungerer?
Kvalmen er vel verdt resultatet man får til slutt! :)