Tips? (samme som på generell)

*fulliull*

Elsker forumet
Jeg ønsker meg en bagvogn (ev. kombi/duo) som passer til byhandel / kjøpesenter-bruk o.l. Den skal helst være liten, så den er lett å manøvrere mellom hyller og klesstativ[8D] og tar liten plass i bagasjerommet.

Og så bør den være billig, siden det blir vogn nr. 2 (som jeg strengt tatt ikke MÅ ha) Kan ev. se på finn.no. Men da trenger jeg noen tips for å slippe å lete gjennom hele jungelen av vogner[8D] Sile ut de som er aktuelle[:)]

Har du prøvd Bugaboo Cameleon? Den er veldig lett å trille, har svingbare hjul foran, veier bare 9 kilo og tar liten plass i bil. Men den er dyr.... 8300 ny, men en del billigere på finn.no  [:)]

Begge de er jo forholdsvis dyre[8|] Og sikkert mye mer enn det jeg trenger..

Noen andre tips?
Jeg har en Simo kombi fra før som skal brukes hjemme og på trilleturer. Men hadde vært greit med en mindre vogn når jeg skal på handletur. (altså kjøre bil til kjøpesenter og trille stort sett inne..)

Quinny vogn da... Passer også til maxi cosi setene... Bare å klikke de på...
Hadde den vogna før, egentlig enda... Men har planer om å legge den på finn!

ORIGINAL: MieKayla

Maxi-cosi mura! Enten med 3 eller 4 hjul (uansett er forhjulene svingbare og låsbare). Veldig kjekt for en tur på butikken eller kjøpesenter, evnt om du har maxi-cosi bilsete, så klikker du bare setet rett på vogn-rammen. Slipper å vekke ungen om den sover, og slipper og styre med seler og belter, for å få ungen ut av bilen og opp i bagen liksom.
Vogna selges som sportsvogn, bag-delen kjøper man separat.

Den har jeg kjøpt meg med 4 hjul. Gleder meg å begynne å få brukt den, men har bare prøvd den i butikken så langt, siden denne er min første [:)]

ORIGINAL: carina marie

Å?[:)] til hvilken pris? Og har du bilde?

ORIGINAL: *fulliull*

ORIGINAL: carina marie

Å?[:)] til hvilken pris? Og har du bilde?

Fleire som prøver å selge slik [:)]

dyttelidytt[8D]

sjekk ut www.billigebarnevogner.no [:D]
der har de kejmpe mange billige barnevogner i alle former og størrelser og de er kjempe fine[:D][:D]

ORIGINAL: Ungmamma90

der har de kejmpe mange billige barnevogner i alle former og størrelser og de er kjempe fine[:D][:D]

linken funker ikke...hvis en direkte trykker her.. en må skrive den inn...

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Ungmamma90

linken funker ikke...hvis en direkte trykker her.. en må skrive den inn...

Bare te å kopier den og lim den inn i et nytt vindu så fungerer det[:D]

Har verken bilde eller pris klart jeg... hehe! Men det kan jeg evt komme med etterhvert..
Har sett det er fler som ligger ute på finn også. Min er hvertfall mørkeblå, kjøpt i 2006!

Ville mye heller investert i en Maclaren trille som du kan legge ryggen helt ned på! Så kan du evnt ha mykbag oppi. Den kommer du til å bruke mye.... Så tar den liten plass i bilen!![:D]

Back
Topp