Tips/råd, noen? Dårlig form..

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
De siste par ukene har jeg hatt null energi.. Hver dag føles ut som dagen derpå hvor jeg er slapp, uggen/kvalm og har hodepine. Jeg makter nesten ikke gjøre noe, og bare det å stå opp er et tiltak. Kunne gjerne ligget i sengen hele dagen ;)
Jeg vet at energi avler energi, men fysisk aktivitet er fremmed for meg nå.. Orker knapt gå til butikken som ligger to min unna her jeg bor.

Flere som har eller har hatt det slik? Hva gjorde/gjør dere for å føle dere bedre og for å få energien tilbake?

Dagens sytetråd fra meg ;)

Jeg tror ikke jeg ville presset meg til mer fysisk aktivitet når du er såååå sliten, da ville jeg heller fått nok hvile. Husk næringsrik mat! Det gjør stor forskjell

Jeg har det litt på samme måten.
Når jeg kommer hjem fra jobb lager jeg middag, spiser og går og legger meg. Jeg sover gjerne 3 timer før jeg står opp igjen. Da er det et kjempe tiltak bare å henge opp klær f.eks.
Etter å ha vært våken et par timer er jeg igjen klar for sengen.

I hlegene er jeg noe bedre, men sover gjerne 14 timer i strekk

Jeg gleder meg til den dagen jeg har nok energi til å gå en tur med hundene og kommer meg ut i frisk luft igjen.

Jeg har det likt, men jeg er også ekstremt svimmel så er sykemeldt på grunn av det. Jeg må bare slappe av, tar meg mange dager å få gjort små ting i hjemmet som jeg til vanlig gjør på noen timer. Jeg kjenner på kroppen og jobber etter den :-) slapper mye av og sover mye. Gleder meg til jeg kan handle i butikken uten følelsen av å snart svime av :-)

Termin 31 januar 2014 <3

Mye av det samme her... men er på ferie i USA, så "må" liksom ta meg sammen...

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Samma her.. jeg er så sliten, trøtt og gretten.. reiser til sogndal på mammabesøk i morgen og skal bare slappe av og spise faste ordentlige måltider :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Jeg er også ufattelig sliten. Alt er ett ork, men det har heldigvis blitt bedre nå. Lytt til kroppen. Er du sliten, så bør du hvile. Og som mrs Lutz sier, næringsrikmat er bra (sitter å spiser grandis og drikker ingefærøl :smiley-ashamed005 )
Det går nok over snart, skal du se :)

Takk for mange svar, jenter! :) Misforstå meg rett, men er godt å høre at flere har det slik ;)
Skal vel overleve dette, men er litt kjedelig å bruke ferien sin til å ligge på sofa hele dagen.. Men premien man får for dette veier jo opp mot alt :)
I helga blir det festivalhelg, tre dager til ende. Blir spennende å se hvordan det går.. Men blir det for ille drar jeg hjem og kryper under pleddet på sofa og koser meg med en skikkelig jentefilm :p

Back
Topp