Tips: Prøv bunadsskoene!

Embla

Embla
Gjerne litt før 16. mai...

Jeg har altså fått litt større ben etter graviditeten, så jeg får de ikke på meg lenger...

Den er kjedelig!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Æsj, den er kjip!

Har gått opp litt jeg også ja, joggeskoene er blitt så små! Kjøpte meg bunadsko før dåpen, så de passer :)

Jeg har også gått opp og ikke prøvd skoa ettersom de står hos mamma.. Får bare krysse fingrene;-) Skal ikke gå i tog i år så da går det nok bra om de er bittelitt små;-)

Jeg har også gått opp en skostr... Hvorfor er det slik???

Ja, dette var skikkelig kjipern altså, som om jeg ikke hadde nok å gjøre i dag fra før. Å forberede ankomst til oldemor som kommer reisende fra Sverige, 17. mai og barnedåp på søndag. Puuh... tørker svette :)

Ja, dette var skikkelig kjipern altså, som om jeg ikke hadde nok å gjøre i dag fra før. Å forberede ankomst til oldemor som kommer reisende fra Sverige, 17. mai og barnedåp på søndag. Puuh... tørker svette :)
Det er typisk det! Viktig å ikke være arbeidsledig vet du:-) hehe..

Heldigvis hadde de bunadssko på nærmeste skobutikk, så nå er jeg klar til å gå de inn og forhåpentligvis ikke få gnagsår :)

Heldigvis hadde de bunadssko på nærmeste skobutikk, så nå er jeg klar til å gå de inn og forhåpentligvis ikke få gnagsår :)
Så bra:-) Mine passet heldigvis! Måtte bare klippe 100 gram tånegler først;-)

Så bra:-) Mine passet heldigvis! Måtte bare klippe 100 gram tånegler først;-)

Hahaha :) Bra at det hjalp da!

Back
Topp