Tips på fest!

Tweak

Forumet er livet
Vi hadde fest i helgen, den var planlagt lenge før jeg oppdaget at jeg var gravid så jeg kom meeg ikke unna. Dermed måtte jeg finne på noen lure triks for å slippe unna spørsmål om drikking. Det er ikke drikkepress i så måte, men en viss forklaring kreves jo og jeg hater å lyve direkte!

Jeg og mannen drikker vanligvis mye smirnof ice, så da han var ferdig med sin første så gikk han på kjøkkenet, skylte flaska og så fylte han den med schweppes lemon! Det ser helt likt ut og smaker ganske likt i tilfelle noen vil smake. Jeg fylte på flaska mi flere ganger, he he.

En stund så det ut som vi kunne bli avslørt for svigerinnen min ville ha litt brus og hun forsynte seg av flaska i kjøleskapet. Plutselig satte hun glasset ved siden av min flaske og utbrøt at det ser jo veldig likt ut! Og så ville hun smake og sa at det smakte jo likt også. Men jeg bare nikket og sa ja, de to smaker veldig likt, den ene kanskje litt søtere enn den andre (bla bla bla). Jeg lurte til og med noen som visste at jeg var gravid, he he.

Det skal nå bli morsomt senere å avsløre det, spesielt for svigerinnen min! :-D

Det var et bra tips! Drikker vanligvis ikke smiroff ice men spørs om jeg må gjøre det neste helg jeg skal på fest, bare alliere meg med en vennine som kan hjelpe meg å fylle på flaska

Back
Topp