Tips på babygym?!

kalimoti

Blir kjent med forumet
God helg alle sammen :)
Driver å titter etter babygym, men finner ikke en jeg vil ha! Noen som har erfaring med noen som er bra? Synes de fra babyshop er litt små/ teppe er litt lite.

Ellers får jeg hive med på denne fullmånesnakkisen, og håper det kommer mange babyer i helga [:D]

ORIGINAL: kalimoti

God helg alle sammen :)
Driver å titter etter babygym, men finner ikke en jeg vil ha! Noen som har erfaring med noen som er bra? Synes de fra babyshop er litt små/ teppe er litt lite.

Ellers får jeg hive med på denne fullmånesnakkisen, og håper det kommer mange babyer i helga [:D]

God kveld!

Snuppa vår arvet en babygym fra tiny love og den var veldig populær. Matten på den er type standard og de er passelig små men stort sett blir de jo brukt før de små er mobile så det var ikke noe problem her. Men klart, de kan virke ganske små de mattene men jeg tenker hensikten er at de skal strekke seg etter lekene og de er faktisk ganske små disse barna også[;)]

Her er link til en fin uro fra tiny love
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneleker/lekematter/tiny-love-monkey-island-babygym.html

Denne gangen sikler jeg på et fischer price leketeppe men det koster jo 1000kr så sliter litt med å bestemme meg. Var på barnas hus idag og fant 3 lekematter der og plutselig ville jeg ha alle.. hehe.. farlig å være gravid på siste verset kjenner jeg[8D]

Juhuuuuu: Den var superfin [:D] Må si meg enig med deg der, at nå som det går mot slutten er alt jeg ser på, babyutstyr/klær etc! Vanskelig å tenke på noe annet! Og du som har termindato i dag og! Håper det blir din tur straks[:)]

Lissiliz: Den så veldig bra ut[;)] Skal sjekke litt mer ut! tror det er en av de siste tingene jeg mangler...men kjenner jeg meg selv rett, finner jeg vel enda noe mer den lille "må" ha[;)]

ORIGINAL: kalimoti

Juhuuuuu: Den var superfin [:D] Må si meg enig med deg der, at nå som det går mot slutten er alt jeg ser på, babyutstyr/klær etc! Vanskelig å tenke på noe annet! Og du som har termindato i dag og! Håper det blir din tur straks[:)]

Lissiliz: Den så veldig bra ut[;)] Skal sjekke litt mer ut! tror det er en av de siste tingene jeg mangler...men kjenner jeg meg selv rett, finner jeg vel enda noe mer den lille "må" ha[;)]

Takk ;) Nå er mannen frisk så da kan det egentlig skje noe når som helst. Men hvis ikke er jeg veldig klar for et lite lunsjtreff til uka om det passer for deg? Har du forresten snakket med Abc igjen?

et tips til babygym som vi hadde litt glede av med en babygym er å ha et kryss de ligger under slik at når de begynner å snu litt på seg så kan de rulle rundt etter lekene litt lenger borte (altså ikke bare i bue over men rundt de). For det som oftest starter av bevegelser er mer snurre rundt og vri seg etter noe så tror det er derfor de aller fleste babygymer har kryss og ikke bare en bue over. Vet ikke hvor vesentlig det er men verdt en tanke[;)]

Vet forresten at Ikea har en slik babygym men husker ikke helt hvordan den ser ut. Prisklassen der er iallefall alltid mye hyggeligere enn babyshop (om du ikke ser på finn.no hvor det er en trilliard babygymmer til salgs.. ;)

Godt det er flere enn meg som sliter litt med shoppegenet akkurat nå om dagen. Egentlig har jeg gitt meg selv shoppeforbud men er det en babybutikk i nærheten er det pent vanskelig..

Men babygym tror jeg helt sikkert er veldig verdt pengene! Vi brukte vår masse masse[:D]

jeg sikler etter fisher price rainforest babygym... den har både lyd og lys, masse farger og fine leker!
men, den koster 1100 kr så synes egentlig den er litt dyr.. klarer ikke helt å bestemme meg for om vi skal kjøpe den eller ikke!

Jeg har bare kjøpt ett stativ på IKEA (tror det kostet under 200kr med 3 leker). Laget noen ekstra klosser slik at jeg kan bytte ut lekene (det følger med noen sidestøtter også for å unngå at atativet velter, har bare ikke skrudd dem på ennå). Setter det hele på en matte eller teppe som er lett å vaske så har jeg en babygym[:)]

Vi har denne, og jeg gleder meg til å bruke den...
De oppdager, styrker og trener nakken sin..

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=300-LC27100

Lamaze har mye fint i babygym...

Vi har kjøpt en grønn en på Ikea med plysjfigurer. Kostet vel 289 kr eller noe sånt. Veldig fornøyd. Forrige gang hadde vi en i hardplast som kostet 99 kr eller noe(uten matte da) og den var også veldig populær, men vi solgte den.
Jeg tror de små er enkle å tilfredsstille når det kommer til babygym. Det viktigste er sterke farger, og det enkle er ofte det beste[:)]

Denne har vi:

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pcat=rainforest&pid=38182

Denne har vi Rainforest Delux [:)]
Kjøpte den på ebay vi helt ny og totalt med frakt og alt 600kr hvis jeg husker riktig.
Her koster den vell rundt tusingen så litt sparte vi nå. Veldig fornøyd [:)]

Juhuuuuu: Så bra mannen er blitt frisk igjen :) Føles sikkert litt tryggere nå som du er så nær fødsel! Må jo ha en våken og frisk mann til det!
Er som du sier et haaaav av babygymmer på finn.no feks, så skal kikke litt der :)
Jeg er helt klart med på et lunsjtreff til uka:)

Savina: Godt tips, den så fin ut! Fikk noe lamaze-leker til babyshower og likte de veldig godt :) fine for utvikling og er pedagogiske!
R84: IKEA har gode priser og har etter hvert fått mye fint! Bare litt langt å reise og ofte myye folk, men helt klart mye bra der :)kan jo reise dit tidlug eller sent da, ofte lite folk der da!
Kricam: Det var jammen en god pris du fikk for rainforest delux!:) Litt dyrt ,ellers, men veldig fin :)

Får titte litt, greit å ha noe å fylle ventetiden med :)

ORIGINAL: Lille V

jeg sikler etter fisher price rainforest babygym... den har både lyd og lys, masse farger og fine leker!
men, den koster 1100 kr så synes egentlig den er litt dyr.. klarer ikke helt å bestemme meg for om vi skal kjøpe den eller ikke!

Vo har kjøpt denne - ja den er dyr, men synes det er så mye med den enn mange andre, så er vel verdt pengene [;)]

Den he vi [:)]
Ingrid Emilie va i hvertfall kjempe fornøyd me den [:D]

Kjøpt den på babyshop for rundt 700... [:)]

Back
Topp