Tips på å sette igang fødselen?

kaisa1985

Blir kjent med forumet
Lurte på om det var noen som har noen tips eller kjerringråd på hvordan man kan sette igang fødselen, eller framskynde den litt? Hadde vært kjempe takknemlig for svar..:)

Jeg har lest at sæd celler innholder noe greier som hjlper å sette i gang fødsel. [;)]

kjæring råd er varm bad. du kan prøve[8|]

Er så mye dei sier kan hjelpe, men eg tror ikkje babyen kommer før den er klar uansett- prøvde så mange av disse kjerringrådene(inkl.sex)men var ikkje antydning til modning 5 dager etter termin då eg ble satt igang.Så er nok bare å vente tror eg-liksom at det er en trøst[;)]

Hei[:)]

Sex var veldig effektivt her i gården. Adrian ble født
6 timer etter vi hadde sex [:)][:)]

Tusen takk for alle svarene! :) Så det beste jeg kan gjøre er egentlig bare å ha sex eller vente..? he he.. begynner å bli litt utålmodig nå.. he he

verken bringebærblad te eller annet har hjulpet meg.. sitter her med 3 dager over tida... har fått samme beskjeden fra minst 20 helsepersonell: den kommer ut når den er klar.. alt annet er bortkastet...

AKUPUNKTUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!1[:D]

Sex og klyster kan være med og fremskyve, höres kanskje ikke ut som noen god kombinasjon,men:=)
Sæden inneholder et stoff som heter prostalagin som er med på å mykne og modne ppen. Den er lang frem til födselen nærmer seg da begynner den og bli mindre, til slutt er den helt borte og da kan slimproppen gå som er tegn på at livmorshalsen er i ferd med og åpne seg og sette igang födselen.

Hvis du har hört om når noen som går over tiden så får de et middel som skal være med å modne livmorstuppen, det er det samme som det som finnes i sæd.

Klyster kan videre være med og få fart på sakene!

Lykke til. jeg husker at jeg prövde alt, fra trapper, til å kjöre bil på humplete vei, til å drikke te, o.s.v

Masere brystvortenne....Jeg satte igang min første fødsel med det.Du maserer kunn brystvortenne og kanskje litt hardt,men ikke vondt.Da vil du få kynnere med en gang.Jeg holdt på i kanskje en time med det,men tar pauser mens det er kynner for så og fortsette.
Jeg gjorde det den gang når jeg la meg!-6 timer etterpå gikk vannet mitt og fødselen var igang.
Fungerte for meg,men sikkert lurt å vere i nerheten av termin!-slik at du ikke fødet prematur[;)]

Back
Topp