Tips om toastmaster og DJ til bryllup i Stavanger?

Marie25

Flørter med forumet
Er i gang med bryllupsplanleggingen, men står litt fast på disse to, vanskelig å finne og å vite hvem som er flinke, så tar gjerne imot tips!! :)

Har du eller forloveden din en venn eller noen i familien som er flinke å snakke tilforsamlinger? Da er jo dette en billig måte å gjøre det på + de kjenner jo brudeparet[:)] 

Svogeren min pleier spille i ulike annledniger. Han får MYE skryt. Er flink å spille variert musikk som faller i smak hos de fleste.

Har to kompiser som er DJ, men de har ikke hatt andre enn private spillejobber.. 

Hvordan går det med dere forresten? =)

(har byttet nick, jeg er skorpion1982)[;)]

Siri 91: Nei, jeg føler ikke at det er noen som passer til å ta den oppgaven, har hørt fra mange at det er så viktig med en god toastmaster, for det er han som skal "holde showet igang" på en måte. Gjøre festen underholdende på en stilfull måte.

Lillezilje: Du har ikke noen nettside, navn eller nr du kunne gitt meg så jeg kan kontakte han? Du kan jo sende meg en PM, hadde vært supert:)

Plysj: Det går supert med oss:) Samboeren min fridde til meg i sommer, så nå er bryllupsplanleggingen igang her:) Alt bra med dere? (Bare å sende meg en PM med navn eller kontaktinfo på de du kjenner, trenger virkelig tips når det gjelder DJ)

Supert at det går fint med dere! Så kjekt at han fridde[:D][:D] Spennende å gifte seg tenker jeg[;)]
Vi skal jo også "til pers" en dag, men ikke enda hehe. Familien min er ikke akkurat rik, så jeg beregner å betale alt selv. Alt annet blir en bonus hehe. Derfor blir det sikkert noen år til vi gifter oss[;)][;)]

Jeg vet ikke om de spiller i bryllup altså, men kan altids høre med dem, så kan jeg kontakte deg om dette er noe som kan friste dem[:D]

Disse kan anbefales!!!

http://www.ryfylkelivsgnist.no/vis/?id=50&type=red

Har vert i bryllup der de var toastmastere og hadde hele underholdningen![:D]

Tusen takk -  skal sjekke ut linken din nå:)

Back
Topp