Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøper engangskladder på apoteket![]()
tena eller? har kjøpt noen på ebay nå, noen stellematter egentlig med plast under.. er i testefasen og de funker tilsynelatende braVi kjøper engangskladder på apoteket![]()
hvorfor har jeg ikke tenkt på det??
vår gutt tisser seg ut hver natt i 7 mnd nå !! vi har kjøpt heldekkende stretchlaken på prinsess. kostet 250 kr ca.
skulle hatt et tissedynetrekk ååå hvorfor finnes ikke det?? gutter tisser jo ikke bare nedover, så vi må vaske dynen nesten hver dag . slitsomt.
sliter med det samme.. er både dyne og seng og hele pakka.. til tider også puta... sukk!!!
tena eller? har kjøpt noen på ebay nå, noen stellematter egentlig med plast under.. er i testefasen og de funker tilsynelatende bra![]()
hvorfor har jeg ikke tenkt på det??
vår gutt tisser seg ut hver natt i 7 mnd nå !! vi har kjøpt heldekkende stretchlaken på prinsess. kostet 250 kr ca.
skulle hatt et tissedynetrekk ååå hvorfor finnes ikke det?? gutter tisser jo ikke bare nedover, så vi må vaske dynen nesten hver dag . slitsomt.
Når blir det regnet som sengevæting? er det alder?Om det er sengevæting kan du få resept hos legen din, så får du det gratisDet går som forbruksvare til barn, og skal gå gratis. Da kan du velge type på apoteket
Vi får i pakker med 30 stk pr gang.
Vi har Attends Cover dry plus, tror jeg de heter. Med flapper/vinger slik at vi bare bretter de rundt madrassen.
Når blir det regnet som sengevæting? er det alder?
Akkurat det er vel opp til legen. Mi frøken er 6 år
det er så dumt..
min lege sa det ikke var sengevæting før de var ca 7. min er 6 år og tisser hver natt.
Fra barnet er 5 år skal man kunne få såkalte inkontinensutstyr, f.eks bleier og kladder, på blå resept.
Så krev det, rett og slett. Man kan forøvrig også søke noe støtte av nav pga økt forbruk og slitasje, om det skulle være nødvendig![]()
ringer legen med en gang!!
er så dumt at man må kjempe for å få hjelp innimellom. vært til legen flere ganger med dette, men vi må bare se det ann.
gutten er jo søkk våt hver natt =(