Tips om støvsuger?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi skal ha ny støvsuger, er det noen som har anbefalinger?

Jeg ønsker enten trådløs, eller med veldig lang ledning. Den brukes nesten hver dag, og jeg gidder ikke å støvsuge hvis jeg må flytte på støpselet. Latskapen lenge leve...

Vil ambefale miele! Koster litt..men absolutt verdt hver en krone!

Sjekk tester! Kjøpte selv støvsuger rett før jul. Herregud for en forskjell fra den gamle som var kjøpt av mamma for 15 år siden o_O De nye er så mye lettere å manøvrere, eller det vil si hvertfall den jeg kjøpte :P vi gikk for Electrolux fordi de kom best ut på tester, flere av dem. Ergospace heter den med 13 m ledning og er ganske stillegående. Ga 1299,- for den på Jula, da var den satt ned litt. Veldig fornøyd med den hvertfall :)

Sjekk tester! Kjøpte selv støvsuger rett før jul. Herregud for en forskjell fra den gamle som var kjøpt av mamma for 15 år siden o_O De nye er så mye lettere å manøvrere, eller det vil si hvertfall den jeg kjøpte :p vi gikk for Electrolux fordi de kom best ut på tester, flere av dem. Ergospace heter den med 13 m ledning og er ganske stillegående. Ga 1299,- for den på Jula, da var den satt ned litt. Veldig fornøyd med den hvertfall :)
Haha jeg endte opp med den samme! Lang rekkevidde <3

Back
Topp